Klacht Essent: Essent energie herkende de consumentenbetaling niet en bleef steeds goed

david_p163

Essent-energie zegt nog steeds dat ik de aflossing mei 2017 niet heeft betaald. Maar ik betaalde daarvoor. Ik heb april, mei en juni betalingsschermen naar hun verzonden door minstens e-mails. Maar het werkt niet. Ze verhogen goed tot 40 euro. Hun reactie is: "U stuurt ons een bewijs van de betaling in mei, maar helaas heeft deze betaling ons niet bereikt. Dit zou kunnen zijn omdat u niet genoeg geld op de bank had gehad of misschien heeft de bank zelf een probleem gehad. Daarom sturen wij u het bericht Je hebt je e-mail geplaatst.
Op dit moment moet u nog steeds de maandelijkse betaling van mei betalen, € 75,00, en de boete van € 20,00 omdat u ons niet tijdig heeft betaald. Een totaal van € 95,00. "Ik ben erg blij met essentiële klantoplossingen.

Ze kijken nooit op als ze een probleem hebben, alleen de consument heeft een probleem

Media Markt Groene Stroom Zeker

Essent
    Beste meneer Pan,

Ik vind het jammer om te lezen dat het niet duidelijker is geworden door de uitleg van mijn collega's in eerdere contactmomenten. Omdat mijn uitleg persoonlijke gegevens bevat heb ik je een e-mail gestuurd met uitleg. Mocht je nog vragen hebben dan wil ik je vragen om te reageren op de e-mail.

Denis
    Webcare Essent

Ook een klacht indienen over Essent?