Opgelost door Essent: Essent heeft lak aan bel met niet register

content Opgelost
Patrick

Belterreur Essent! Ooit een tevreden klant geweest maar Essent duld geen opzegging. Al jaren!! worden wij bijna maandelijks gebeld door de meest vreemde en vaak onbeschofte mensen van hun helpdesk. Als je voor de zoveelste keer uitlegt geen
klant meer te willen worden krijg je een eindeloze welles nietes discussie wat eindigt in een hoge bloeddruk en veel frustraties.
Van het bel me niet register trekken ze zich niets aan want ze blijven bellen, echt ongelofelijk wat een bedrijf.

Ik wil nooit en dan ook nooit meer gebeld worden door dit bedrijf

Essent
    Beste Patrick,

Ik baal ervan dat u, ondanks meerdere signalen, gebeld blijft worden. Bij ex-klanten geldt het bel-me-niet register niet, daarvoor heeft u het "recht van verzet" nodig.

Dit recht van verzet heb ik zojuist voor u verwerkt, en ik heb tevens ook uw contactgegevens bij ons (telefoonnummer en e-mail) verwijderd. Bij de bellende partij heb ik een klacht ingediend met het verzoek om te stoppen met bellen.

Het kan voorkomen dat ze, voordat bovenstaande verwerkt is, nog een keer bellen. Ik wil u vragen om dan het belletje te negeren of alvast te blokkeren.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Ik hoop dat ze de klacht zo spoedig mogelijk oppakken.

Ron
    Essent

Patrick
Essent heeft mijn emailadres en telefoonnummer verwijderd uit hun bestand. Ook heeft men het callcenter geïnformeerd en het "recht van verzet" achter mijn naam genoteerd. We gaan het zien!

Ook een klacht indienen over Essent?