Klacht Essent: Essent komt aanbod niet na, Nest thermostaat voor 99 Euro met gratis installatie bij 1 jaar verlenging contract.

Erik

Op de website van Essent wordt een aanbod gedaan voor een Nest thermostaat voor 99 euro bij 1 jaar Groene Stroom & Gas Zeker Nest.

Verder naar beneden scrollend staat op deze pagina:
Hoe werkt dit aanbod precies?
1. U verlengt uw energiecontract bij Essent, of wordt klant bij ons.

De aanbieding geldt dus voor bestaande klanten die verlengen als voor nieuwe klanten.
Zie ook hun website met de 1 jarige aanbieding:

Ik heb Essent laten weten dat ik gebruik wil maken van dit aanbod. Hierdoor is Essent juridisch reeds gehouden aan het aanbod wat Essent op de website heeft gedaan, maar de klantenservice zegt eerst dat deze actie niet bestaat en nadat ze weten dat ik al klant ben, wordt daarna gezegd dat de actie alleen voor nieuwe klanten geldt.
Dit is zeker niet hoe je met klanten omgaat.

Nest thermostaat voor 99 euro inclusief gratis installatie bij verlenging van mijn contract met 1 jaar Groene Stroom & Gas zeker, conform het aanbod wat Essent gestand doet op haar website.

Essent
    Geachte [verwijderd door moderator], Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Ik vind het erg vervelend dat u de onjuiste informatie hebt ontvangen en de aanbieding niet in orde kan maken op de website. We hebben afgesproken dat we een correctie op uw contract gaan uitvoeren en de betreffende servicepartner op de hoogte brengen zodat zij een afspraak met u kunnen maken voor de installatie van de Nest. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we deze graag. Met vriendelijke groet, Angelique Essent Klantenservice Webcare
    Erik
    Tot mijn stomme verbazing gaat mijn verlenging in op 1 juli 2016. Dit klopt niet, mijn oude contract loopt nog tot 5 november 2016, Dus de verlenging dient in te gaan op 5 november 2016. Graag ook een bevestiging dat ik de bonus van mijn huidige contract, welke tot 5 november 2016 loopt, ook daadwerkelijk krijg. U kunt mij hierover per email berichten.
    Erik
    Natuurlijk het gecorrigeerde contract toesturen op 2 juli met de nieuwe enkeltarieven van 1 juli verwerkt.

Ook een klacht indienen over Essent?