Opgelost door Essent: Essent komt zijn belofte van het terugbetalen niet na!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 387236
Gebruiker
Liam2010?
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via de gebruiksmanager meld Essent eind juli 2019, dat ik € 501,00 terugkrijg! De betaling van dit bedrag zal eind augustus 2019 plaatsvinden. Op de jaarrekening van 27 juli 2018 t/m 25 juli 2019 moet ik € 19,78 betalen! Hoe kan dit?

De oplossing

Graag een onderbouwing van het verschil tussen de belofte van de verbruiksmanager en de jaarrekening!

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag de heer Pothof,

    Mijn collega heeft u een e-mail gestuurd met een uitleg en aanpassing. Ik hoop dat u deze heeft ontvangen. Als u geen e-mail heeft ontvangen horen we het graag!

    Groeten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liam2010?
Datum
Uiteindelijke oplossing
De afdeling IT van Essent heeft gezien dat er in mijn geval(??)iets in de berekeningen van de termijnbedragen(12 x 180 = 2160 -dit bedrag staat op de afrekening en is juist-)niet goed is gegaan(??). De afdeling IT wordt gevraagd hier naar te kijken en dit te verhelpen! Excuses waren wellicht op zijn plaats geweest? Van een bedrijf als Essent had ik toch iets meer verwacht. Onbevredigend allemaal, maar ik laat het hierbij!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen