Opgelost door Essent: Essent komt zijn belofte van het terugbetalen niet na!

sad Opgelost
Liam2010?

Via de gebruiksmanager meld Essent eind juli 2019, dat ik € 501,00 terugkrijg! De betaling van dit bedrag zal eind augustus 2019 plaatsvinden. Op de jaarrekening van 27 juli 2018 t/m 25 juli 2019 moet ik € 19,78 betalen! Hoe kan dit?

Graag een onderbouwing van het verschil tussen de belofte van de verbruiksmanager en de jaarrekening!

Essent
    Goedemiddag de heer Pothof,

Mijn collega heeft u een e-mail gestuurd met een uitleg en aanpassing. Ik hoop dat u deze heeft ontvangen. Als u geen e-mail heeft ontvangen horen we het graag!

Groeten

Liam2010?
De afdeling IT van Essent heeft gezien dat er in mijn geval(??)iets in de berekeningen van de termijnbedragen(12 x 180 = 2160 -dit bedrag staat op de afrekening en is juist-)niet goed is gegaan(??). De afdeling IT wordt gevraagd hier naar te kijken en dit te verhelpen! Excuses waren wellicht op zijn plaats geweest? Van een bedrijf als Essent had ik toch iets meer verwacht. Onbevredigend allemaal, maar ik laat het hierbij!

Ook een klacht indienen over Essent?