Klacht Essent: Essent levert,moet zijn Essent levert foutieve eindafrekeningen.

kees.cobie

Ik heb een FOUTIEVE eindafrekening van Essent ontvangen na mijn overstap naar Vandebron (via de VEH).
Weliswaar zijn door medewerkers van telefonisch en per e-mail Essent excuses aangeboden,maar Essent weigert een JUISTE eindafrekening te leveren.
Op de site kan ik als ex-klant geen klacht meer indienen.
Ik heb het excuse e-mail beantwoord
.Ik heb gechat met Heleen en Fleur.
Essent weigert mij een correcte eindafrekening te sturen waarin ik kan zien dat ik i.p.v. de zwart op wit getoonde en beloofde 144,33 euro per 26-02-2015 veranderd is in 30,33 euro.
Essent levert,moet zijn Essent levert FOUTIEVE eindafrekeningen en is niet in staat om dit te corrigeren.

Een JUISTE EINDAFREKENING,waar ik als langdurig trouwe (EX)klant recht op meen te hebben.

Essent
    Beste heer van de Ven.Vandaag heb ik telefonisch contact met u gehad en uitgelegd hoe de eindafrekening opgemaakt is. Ik heb u uitgelegd waarom er geen 144,33 euro aan u over is gemaakt maar 30,33 euro.
    Ik heb volgens afspraak zojuist een mail gestuurd naar u met nogmaals de uitleg.
    Ik hoop dat een en ander nu duidelijk is voor u.Met vriendelijk groet,
    Jeanne
    Webcare Team
    kees.cobie
    Essent blijkt nog altijd NIET bereid mij een juiste eindafrekening toe te sturen.Dat zou te DUUR zijn heeft een medewerkster tot tweemaal toe.Ik heb besloten er verder geen energie meer in te steken en wil afsluiten met het gegeven dat Essent zeer klantonvriendelijk heeft gehandeld.Verder is het ronduit belachelijk en intriest dat Essent NIET in staat blijkt te zijn een foutieve eindafrekening te corrigeren.Ik heb inmiddels een goedkopere energie leverancier en ..nooit meer Essent.
    kees.cobie
    Essent levert... moet zijn ,Essent levert een FOUTIEVE eindafrekening.

kees.cobie

Ook een klacht indienen over Essent?