Klacht Essent: ESSENT NEST thermostaat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 104262
Gebruiker
theo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste,

Na mijn vorige melding betreffende de klacht omtrent de installatiekosten, wil ik nu helemaal mijn ongenoegen nogmaalt uiten !!
Een collega dir reeds 2 jaar in bezit was van een 5 jarig contracht, wilde ook een NEST, dit werdt door ESSENT afgewezen, na gisteren een klacht te hebben ingedient werd hij als nog in het gelijk gesteld, zijn conracht wordt opengebroken, en de resterende 3 jaar omgezet in een NEST contract, ENNNN mijnheer de thermostaat en de installatie gratis !!!!
Heel erg fijn van jullie ESSENT dat jullie dus echt met 2 maten meten !!!

De oplossing

NIET met 2 maten meten en doen alsof wij gek zijn

2 reacties

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste Theo,
    Op 3 april 2015 heb je je onvrede over Essent geuit omtrent een eerdere klacht en de oplossing bij een andere klant. Ik wil je bedanken dat je deze moeite hebt genomen.
    In december ben je met Essent een overeenkomst aangegaan. Wij deden deze aanbieding met een verplichte installatie. Onlangs hebben wij het aanbod gewijzigd waardoor het mogelijk is om de installatiekosten te laten vervallen. Ik heb dit telefonisch met je doorgenomen.
    Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Groet,
    Dave
    Essent Webcare
  2. Auteur
    theo
    Datum
    Nog mooier Essent. Echter de kosten zijn mij wel in rekening gebracht !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
theo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen