Klacht Essent: ESSENT NEST thermostaat

Beste,

Na mijn vorige melding betreffende de klacht omtrent de installatiekosten, wil ik nu helemaal mijn ongenoegen nogmaalt uiten !!
Een collega dir reeds 2 jaar in bezit was van een 5 jarig contracht, wilde ook een NEST, dit werdt door ESSENT afgewezen, na gisteren een klacht te hebben ingedient werd hij als nog in het gelijk gesteld, zijn conracht wordt opengebroken, en de resterende 3 jaar omgezet in een NEST contract, ENNNN mijnheer de thermostaat en de installatie gratis !!!!
Heel erg fijn van jullie ESSENT dat jullie dus echt met 2 maten meten !!!

NIET met 2 maten meten en doen alsof wij gek zijn

Essent
    Beste Theo,
    Op 3 april 2015 heb je je onvrede over Essent geuit omtrent een eerdere klacht en de oplossing bij een andere klant. Ik wil je bedanken dat je deze moeite hebt genomen.
    In december ben je met Essent een overeenkomst aangegaan. Wij deden deze aanbieding met een verplichte installatie. Onlangs hebben wij het aanbod gewijzigd waardoor het mogelijk is om de installatiekosten te laten vervallen. Ik heb dit telefonisch met je doorgenomen.
    Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Groet,
    Dave
    Essent Webcare
    theo
    Nog mooier Essent. Echter de kosten zijn mij wel in rekening gebracht !

theo

Ook een klacht indienen over Essent?