Klacht Essent: Essent Telefonisch onbereikbaar! Slecht callcenter service voor Essent helpdesk!

Aggie

Klacht via de Essent Chat (Essent is telefonisch niet bereikbaar, tenzij je een uur of langer in de wacht wil staan)

Essent maakt gebruik van een callcenter zonder supervisor en de helpdesk weet niet wat de woorden aanmaankosten en coulance betekenen!

Ik betaalde altijd handmatig en daar betaalde ik €2,18 voor per maand.
Vervolgens laat ik het automatisch betalen en wordt nog steeds €2,18 er bovenop gerekend. Vervolgens bel ik de klantenservice (het zou opgelost worden) Maar NU staat er een aantekening dat er uit coulance de aanmaankosten van €2,18 worden terug gestort!!!! Dus het geld wat onterecht is afgeschreven van mijn rekening wordt gezien als aanmaankosten en worden uit coulance terug gestort!

PARDON??? Ik wens deze onterechte aantekening per direct verwijderd op mijn factuur/account!!! (blijkbaar kan dat niet meer want er is daar geen supervisor en de helpdesk is de Nederlandse taal niet machtig waardoor deze schandalige fouten worden gemaakt!)

Graag per omgaande een onterechte aantekening op mijn account verwijderen!
Callcenter medewerker werkt er 2 dagen en weet niet de betekenis van de woorden aanmaankosten/coulance, er is geen sprake van coulance of aanmaankosten aangezien Essent onterecht geld van mijn rekening heeft afgeschreven en bij terugstorten is dat niet uit coulance en al helemaal niet voor aanmaankosten!
Zoals aangegeven hierboven kan men het niet oplossen! Hopelijk gaat men dit intern bespreken zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. (snap sowieso niet dat men het uberhaubt ooit zo onterecht beschamend én zeer klantonvriendelijk heeft kunnen benoemen)

Essent
    Beste mevrouw Grothe,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en ik wil u bedanken voor uw tijd. Zoals besproken kan ik uw klacht helaas niet oplossen. Mijn collega's hebben bij de uitbetaling van het bedrag gekozen voor een verkeerde omschrijving van de reden van uitbetaling. In dit geval is er absoluut geen sprake van een coulance van de aanmaankosten. Omdat de uitbetaling al in het systeem staat kunnen we de reden niet aanpassen of de omschrijving aanpassen. Nogmaals onze excuses voor de onlogische omschrijving van de uitbetaling.

We gaan met uw feedback aan de slag om onze service in de toekomst te verbeteren.

Denis
    Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?