Klacht Essent: Essent Telefonisch onbereikbaar! Slecht callcenter service voor Essent helpdesk!
Details
Klacht
Klacht via de Essent Chat (Essent is telefonisch niet bereikbaar, tenzij je een uur of langer in de wacht wil staan)Essent maakt gebruik van een callcenter zonder supervisor en de helpdesk weet niet wat de woorden aanmaankosten en coulance betekenen!
Ik betaalde altijd handmatig en daar betaalde ik €2,18 voor per maand.
Vervolgens laat ik het automatisch betalen en wordt nog steeds €2,18 er bovenop gerekend. Vervolgens bel ik de klantenservice (het zou opgelost worden) Maar NU staat er een aantekening dat er uit coulance de aanmaankosten van €2,18 worden terug gestort!!!! Dus het geld wat onterecht is afgeschreven van mijn rekening wordt gezien als aanmaankosten en worden uit coulance terug gestort!
PARDON??? Ik wens deze onterechte aantekening per direct verwijderd op mijn factuur/account!!! (blijkbaar kan dat niet meer want er is daar geen supervisor en de helpdesk is de Nederlandse taal niet machtig waardoor deze schandalige fouten worden gemaakt!)
Gewenste oplossing
Graag per omgaande een onterechte aantekening op mijn account verwijderen!Callcenter medewerker werkt er 2 dagen en weet niet de betekenis van de woorden aanmaankosten/coulance, er is geen sprake van coulance of aanmaankosten aangezien Essent onterecht geld van mijn rekening heeft afgeschreven en bij terugstorten is dat niet uit coulance en al helemaal niet voor aanmaankosten!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.