Opgelost door Essent: Essent veranderd contract zonder toestemming

Ontevreden

ik ben in 2013 klant geworden bij Essent en heb een 1 jarig contract afgesloten voor gas en stroom. Mijn contract is inmiddels verlopen. Ik heb contact opgenomen met Essent of ze mij een aanbieding wilden doen, tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat ik al een nieuw contract heb afgesloten naar zekerdalen groene stroom voor 5 jaar en zekerdalen gas 5 jaar. Zonder enige toestemming heeft Essent dit contract afgesloten. Zonder mijn handtekening of toezegging bestaat dit contract niet voor mij. Essent beweert egter dat ik hierin akkoord heb gegeven. Als ik akkoord heb gegeven dan wil ik bewijs zien van een overeenkomt die ik dan ben aangegaan volgens Essent. Of een handtekening of een voice memo waarin ik met mijn stem een akkoord geef voor dit contract.

essent moet dit recht zetten in de oude status. Ik wil dit contract helemaal niet. Wil nergens voor 5 jaar aan vast zitten.

Hoop dat deze klacht naar tevredenheid word opgelost anders ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Hoogachtend,
Mevr F, Ch

Essent
    Geachte mevrouw Chaddad,WIj hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Namens Essent wil ik u mijn excuses aanbieden. WIj hebben afgesproken dat wij het contract ontbinden en alles met terugwerkende kracht verwerken naar de oude situatie.Wilt u zo vriendelijk zijn om onderstaande enquete in te vullen?
    https://nl.research.net/s/webcareBedankt voor uw gesprek en uw medewerking.Met vriendelijke groet,Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare
    Ontevreden
    De klacht is naar tevredenheid afgehandeld. Essent heeft het contract naar de oude situatie terug gezet. Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere energieleverancier.

Ontevreden

Ook een klacht indienen over Essent?