Klacht Essent: Essent verhoogd de netwerkosten met 7 euro per maand.

Klachtnummer
# 288656
Gebruiker
Ronnieboy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Essent verhoogd de netwerkosten met 7 euro per maand. Waar komt dit vandaan. Heeft dit te maken met opslag duurzame energie. Ofwel het windmolenpark op zee. Ik ben gespecialiseerd in zonne-energie
Met vriendelijke groet,
Ron Ten Holter

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Ten Holter,

    De netwerkkosten worden in rekening gebracht namens de netbeheerder en niet door Essent. De verhoging van de netwerkkosten wordt aan iedereen doorberekend ongeacht bij welke energieleverancier je zit. Deze kosten kunnen jaarlijks wijzigen net als energiebelasting en overige heffingen. Helaas hebben wij als energieleverancier hier geen invloed op omdat dit buiten ons om gaat. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Denis Isabegovic
    Webcare Essent

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen