Klacht Essent: Essent weigert Automatische incasso , boeten krijg ik

danny

Op 5 april krijg ik van essent een leuk bedrag terug, dit ivm dat ik meer betaalde dan ik gebruikte, er was 1 x geen automatische incasso volgens essent uitgevoerd geweest, dit is dan ook verrekend met het bedrag welke ik terug zou krijgen van essent.

Nieuwe maand bedrag opnieuw ingesteld met een automatische incasso, ineens krijg ik van essent na een aanmaning dat er 20 euro boete is berekend omdat ze in hun ogen een automatsche incasso is geweigerd door de bank, Ik de bank op bellen en info vragen.

er is en was niet door essent een automatische incasso geprobeerd, en er staat voldoende saldo op de rekening,

Klacht naar essent geschreven der halve blijft essent egoïstisch en weigeren een automatische incasso uit te voeren,

wat moet je als consument hier nu mee, ik geef meerdere malen toestemming essent weigert en vertikt het , en geven mij gewoon een boete van 20 euro en beschuldige mij dat er in hun ogen geen voldoende saldo op stond en ze weigeren o

boeten eraf halen en gewoon doen wat de klant vraag met automatische incasso voldoende saldo staat er op

Essent
    Beste Danny,Ik heb telefonisch contact met u proberen te zoeken maar helaas is dit niet gelukt. Ik zal dan ook op deze manier op uw klacht reageren.Ik begrijp dat het vervelend is dat u aanmaankosten heeft ontvangen. U geeft aan contact te hebben gehad met uw bank en deze hebben aangegeven dat er op dat moment voldoende saldo was. Ik zal de opgemaakt aanmaankosten van 20 euro hier verwijderen. Mocht u weer via automatische incasso willen betalen dan kunt u dit wijzigen via Mijn Essent. Ook wil ik u vragen het IBAN nummer te controleren om dit in toekomst te kunnen voorkomen. Ik hoop dat ik u hiermee naar tevredenheid heb geholpen en hoop ook dat de automatische incasso in de toekomst weer goed zal gaan.Met vriendelijke groeten,Kim
    Essent
    Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?