Klacht Essent: foutieve adressering nota

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 290316
Gebruiker
Karmar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik ben al vanaf april 2016 klant bij essent, vanaf februari 2017 veranderde de manier van rekeningen sturen, niet meer per post maar via de mail, nu zit ik zowel prive als zakelijk bij essent, nu krijg ik allebei de rekeningen op hetzelfde adres, wat hiervoor niet het geval was, ik probeer al vanaf mei, dat de rekening van de zaak op de zaak komt en mijn prive rekening naar mijn prive adres gaat, het is herhaaldelijk beloofd dat dit goed kwam, maar nu bijna een jaar verder blijft het hetzelfde

De oplossing

Heel simpel: zakelijke rekening naar de zaak en mijn prive rekening naar mijn prive adres, net zoals het het eerste jaar ging, hoe moeilijk kan dit toch zijn

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Er is op 24 januari telefonisch contact geweest met mijn collega van de afdeling zakelijk. Alles blijkt correct bij ons in de administratie te staan. Echter gaat er toch iets mis met de verzending ervan.
    Mijn collega van de afdeling zakelijk is hiervoor een onderzoek gestart en neemt 31 januari telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Angelique
    Essent Webcare particulieren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karmar
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is op 31 januari niet teruggebeld, nu is het afwachten tot het einde van februari of de nota's naar de goede adressen gestuurd worden, dit is vanaf mei herhaaldelijk beloofd maar nog niet nagekomen, kan dus niet zeggen of er een oplossing is
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen