Klacht Essent: foutieve adressering nota

sad Niet opgelost
Karmar

ik ben al vanaf april 2016 klant bij essent, vanaf februari 2017 veranderde de manier van rekeningen sturen, niet meer per post maar via de mail, nu zit ik zowel prive als zakelijk bij essent, nu krijg ik allebei de rekeningen op hetzelfde adres, wat hiervoor niet het geval was, ik probeer al vanaf mei, dat de rekening van de zaak op de zaak komt en mijn prive rekening naar mijn prive adres gaat, het is herhaaldelijk beloofd dat dit goed kwam, maar nu bijna een jaar verder blijft het hetzelfde

Heel simpel: zakelijke rekening naar de zaak en mijn prive rekening naar mijn prive adres, net zoals het het eerste jaar ging, hoe moeilijk kan dit toch zijn

Essent
    Beste,

Er is op 24 januari telefonisch contact geweest met mijn collega van de afdeling zakelijk. Alles blijkt correct bij ons in de administratie te staan. Echter gaat er toch iets mis met de verzending ervan.
    Mijn collega van de afdeling zakelijk is hiervoor een onderzoek gestart en neemt 31 januari telefonisch contact met u op.

Angelique
    Essent Webcare particulieren

Karmar
er is op 31 januari niet teruggebeld, nu is het afwachten tot het einde van februari of de nota's naar de goede adressen gestuurd worden, dit is vanaf mei herhaaldelijk beloofd maar nog niet nagekomen, kan dus niet zeggen of er een oplossing is

Ook een klacht indienen over Essent?