Klacht Essent: Geen inzage betalingsoverzicht Essent !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 413542
Gebruiker
RS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na opzeggen Essent geen inzage betalingsoverzicht meer en vele spooknota's via de email wat niet meer klopt.

De oplossing

Wat staat er open. Waarom deze nota ?

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Remco,

    Ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik zie dat er eerst een jaarafrekening is opgemaakt waarop je diende bij te betalen. Vervolgens is er naar aanleiding van je overstap nog een eindafrekening opgemaakt. Omdat op de eindafrekening een opzegvergoeding in rekening is gebracht dien je hier ook bij te betalen.

    Ik stuur je beide facturen met een uitleg per e-mail toe. Ik adviseer je om bij je nieuwe leverancier na te vragen of zij de opzegvergoeding voor je willen vergoeden.

    Met vriendelijke groet,
    Will
    Essent webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen inzage rekeningen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen