Opgelost door Essent: Geen tijdige aankondiging tariefswijziging
Details
Klacht
Geen tijdige aankondiging tariefswijziging.Ik was aan het wachten op een brief/email:
Ik heb pas vandaag op 29 september een brief ontvangen met de nieuwe tarieven. Op de brief staat helemaal geen volledige dagtekening, alleen september 2022 om zo er onderuit te kunnen komen.
Ook heb ik al die tijd niet eens een mail ontvangen. Niet in mijn postvak in of in mijn spamfolder. Alle andere mails krijg ik wel binnen van Essent, behalve deze dus.
Gewenste oplossing
De tariefswijziging niet op 1 oktober in laten gaan. Dit is niet eerlijk tegenover de klant. Ik ben nu al meer dan 15 jaar klant en heb nooit problemen gehad en altijd tevreden geweest, tot nu toe.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.