Opgelost door Essent: Geen tijdige aankondiging tariefswijziging

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 621788
Gebruiker
SAA556
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen tijdige aankondiging tariefswijziging.
Ik was aan het wachten op een brief/email:

Ik heb pas vandaag op 29 september een brief ontvangen met de nieuwe tarieven. Op de brief staat helemaal geen volledige dagtekening, alleen september 2022 om zo er onderuit te kunnen komen.

Ook heb ik al die tijd niet eens een mail ontvangen. Niet in mijn postvak in of in mijn spamfolder. Alle andere mails krijg ik wel binnen van Essent, behalve deze dus.


Gewenste oplossing

De tariefswijziging niet op 1 oktober in laten gaan. Dit is niet eerlijk tegenover de klant. Ik ben nu al meer dan 15 jaar klant en heb nooit problemen gehad en altijd tevreden geweest, tot nu toe.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Goedemiddag,

    Heel goed dat je dit bericht stuurt over de tariefswijziging. Ik heb je gebeld maar jammer genoeg kreeg ik je voicemail. Weet dat de anoniem gemiste oproep van mij is geweest.

    Misschien heb je het inmiddels al vernomen op het nieuws maar de verhoging van de tarieven is inderdaad uitgesteld naar november.
    Heb ik je zo voldoende antwoord gegeven op je vraag?

    Ik wens je alvast een mooi weekend.
    Groetjes Mariska.
    Webcare Essent

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen