Klacht Essent: geplande werkzaamheden, geen stroom, zonder bericht

Klachtnummer
# 629625
Gebruiker
kim lod
Datum
1 reactie

Details

Klacht

geplande stroomuitval thuis, van 13:45u -18:30u. en dit zonder bericht per post! dit kan echt niet! ik probeer jullie te bellen, maar de wachttijd is langer dan een uur. zeer frustrerend dit, zeker omdat het niet bekend was

Gewenste oplossing

vergoeding voor schade als dit nodig is. vergoeding voor een warme maaltijd zou ook fijn zijn, want koken gaat zo niet

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Hoi Kim,

    Fijn dat we elkaar hebben gesproken over de storing. Goed om te horen dat het uiteindelijk wel mee viel. Maar jezelf uiten mag altijd natuurlijk.

    Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen neem dan contact op met Enexis zij zijn eigenaar van de netwerken en meters.

    Ik wens je een hel fijn weekend toe.
    Groetjes Mariska
    Essent Webcare Team.

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen