Klacht Essent: goudmijn voor ICY

Klachtnummer
# 344775
Gebruiker
antonisactief
Datum
1 reactie

Details

De klacht

e-thermostaat
stel dat 50.000 mensen overstappen (er zijn meer dan 200.000 units geleverd) dat is dan € 97.500,00 per maand of wel € 1.170.000,00 per jaar, kassa voor ICY
en daar kan geen app voor open gehouden worden? leugens zijn dit
en dat gaat per jaar natuurlijk oplopen door inflatie. Pure machtsmisbruik van ICY.

De oplossing

app in werking houden voor € 5,00 per jaar dan ga ik het overwegen.

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste heer Laarman,

    Bedankt voor uw bericht. Bent u klant bij Essent? Ik kan met uw gegevens geen informatie vinden. Indien u klant bent kunt u mij ook mailen via webcare@essent.nl met uw klantgegevens.

    Ik kan u helaas niet verder helpen wat betreft de klacht over de ondersteuning van de e-thermostaat. Essent heeft ervoor gekozen het contract met ICY niet te verlengen, dit omdat we de e-thermostaat al een aantal jaar niet verkopen en we andere thermostaten in ons bestand hebben welke meer mogelijkheden hebben.

    Ik begrijp dat het vervelend is om nu te horen dat ICY geld in rekening wil brengen voor de app. Mijn excuses voor het ongemak. U kunt uw klacht aan ICY richten,

    Met vriendelijke groet,
    Webcare Essent

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen