Klacht Essent: herberekening jaarafrekening
Details
Klacht
Nadat er onlangs een slimme meter is geplaatst kregen we een herberekening en zou ik 336 moeten bij betalen omdat de oude meter te langzaam draaide volgens hun nu is er Door mij een klacht ingediend waarin ik zeg dat we beide een deel verantwoordelijk zijn en dat ze me hadden moeten waarschuwen dat mijn verbruik niet klopteIk kom met verschillende voorstellen waar ze absoluut niet aan mee willen weren ik stel een regeling voor beide de helft nee zeggen ze ik vraag een betaalregeling maar alleen op hun antwoord willen ze blijven ze willen een betaling alleen via automatische afschrijving volgens hun
ze zeggen dat wij er het ben hun verbruid hebben
ik heb een bijstandsuitkering en wil een deel betalen en essent zou volgens mij ook een deel moeten betalen omdat ze in 2014 2015 al zagen dat het jaarverbruik niet zou kloppen
dus de fout is niet alleen bij mij
we werden op een kattige manier op geen enkel front tegemoet gekomen
ik vind dit niet terecht
Gewenste oplossing
Beide 50% van de rekening betalen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.