Klacht Essent: Ik voel me opgelicht.

Klachtnummer
# 408041
Gebruiker
Conny schonewille
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben overgestapt van eneco naar essent 24 okt .er kwam een student aan de deur daarvoor.ik ben er op ingegaan.hij beloofde me 200 euro.maar zette het niet in het contract.tergoedetrouw heb ik getekend.heb met ze gebeld ze zeggen het staat niet in het contract dus uw krijgt het niet.zit nu 5 jaar aan ze vast.tetwijl.elke nieuwe klant een korting op de eindrekening hoort te krijgen

De oplossing

Dat ze ze als nog doen wat ze beloofd hebben

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Conny,

    Welkom bij Essent. Leuk dat je klant bij ons bent geworden. Jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de voorwaarden van de overeenkomst. Ik heb het contract nagekeken en zie dat er geen korting van € 200,- is verwerkt. Wel heb je een contract met actievoorwaarden waarbij tot maximaal € 250,- aan boetes van de vorige leverancier terugbetaald wordt. Mocht je een boete krijgen dan vraag je het bedrag eenvoudig bij ons terug via www.essent.nl/aanvragen

    Met vriendelijke groet,
    Will
    Essent webcare

Ook een klacht indienen over Essent?