Klacht Essent: Ik voel mij bedrogen.

Bananen190

Ik ben al 39 jaar vaste klant nooit over gestapt omdat ik teveel betaalde.
Anderhalf jaar geleden ben ik benaderd door essent met het advies dat ik beter een drie jarig contract af kan sluiten omdat de gas prijzen explosiet zouden gaan stijgen. maar het tegenover gestelde was waar en de prijzen van gas en elektra bleven maar dalen. ik Essent benaderd hierover en men zou rond juli dit jaar een het contract open breken maar zijn hier op terug gekomen. Nu ben ik over gestapt naar een andere leverancier en moet ik een opzeg vergoeding betalen na 39 jaar trouwe klant te zijn geweest.
Mijn vraag is dit dan terecht.

Advies of dit zomaar kan.

Essent
    Een goedemiddag!

Wat jammer dat we na 39 jaar afscheid gaan nemen van elkaar! Ik zie dat er inmiddels ook contact per mail is geweest.

Hoe graag ik ook zou willen, ik kan de opzegvergoeding niet kwijt schelden. Het feit blijft dat er nog een lopende overeenkomst is die vroegtijdig wordt beëindigd.

Heeft u toevallig al bij uw nieuwe leverancier nagevraagd of zij de boete voor u vergoeden? In sommige gevallen doen andere leveranciers dat namelijk.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een mooie dag!

Groetjes Team Webcare Essent

Bananen190
Er is geen oplossing en ik blijf het heel laag vinden van essent dat op deze manier met trouwe klanten die altijd teveel hebben betaald omgaat. Essent waar een wil is is een weg, jammer dat jullie je eigen fouten niet durven te corrigeren.

Ook een klacht indienen over Essent?