Klacht Essent: In de maling genomen door Essent verkoper

Klachtnummer
# 80785
Gebruiker
Sofian78
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangesproken door een verkoper van Essent bij Mediamarkt. Zou een korting ontvangen van Essent bij aanschaf van mn tv. Mondeling een overeenkomst afgesloten van een jaar, nadrukkelijk gevraagd of het ook een jaar is, wilde niet jaren vast zitten aan een abonnement, medewerker bevestigde in bijzijn van Mediamarkt medewerker dat ik een abonnement zou afsluiten van een jaar. Bevestigingsmail direct ontvangen, deze echter niet nagekeken. Gaat er vanuit dat hetgeen zojuist is besproken is bevestigd en een grote partij als Essent toch wel professionele mensen in dienst heeft. Krijg ik thuis alsnog een overeenkomst van 3 jaar binnen! Zwaar in de maling genomen!

De oplossing

Omzetten naar 1 jaar overeenkomst!

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste de heer Algozor,
    Op 17 oktober heeft u een klacht geplaatst dat er een onjuist aantal jaren contract is vastgelegd.
    Op 22 oktober heeft u telefonisch contact gehad met Essent. Mijn collega heeft een verzoek ingediend om het contract te wijzigen van een 3 naar 1 jaar. Binnen 2 weken zal dit worden bevestigd per email en is het te zien in uw Mijn Essent account.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Fleur
    Essent Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen