Klacht Essent: Jaarafrekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 114219
Gebruiker
D. Kroon
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 2 maart 2015 ontving ik van Essent de jaarafrekening over de periode 16 februari 2014 tot en met 12 februari 2015 voor de elektriciteit. Ik heb geen gasaansluiting bij Essent.
Op de nota waren de door mij opgegeven meterstanden vermeld. De (terug)levering was echter niet berekend en ook niet meegenomen in de berekening.
Op 13 maart 2015 heb ik Essent een verzoek om betaling gestuurd betreffende de teruggeleverde kWh's. Omdat ik hierop geen reactie heb ontvangen heb ik daarna Essent tot 4 keer toe, schriftelijk verzocht om mij een correcte jaarafrekening te doen toekomen. Eenmaal heb ik een toezegging mogen ontvangen, maar een correcte nog een correctie op de, jaarafrekening heb ik tot nu toe niet ontvangen.
Op 13 mei 2015 heb ik een ultieme poging gedaan. Essent was van plan om antwoorden en daarom heb ik mijn verzoek op 26 mei 2015 herhaald waarop ik als antwoord kreeg:
“Verdere correspondentie over dit onderwerp zullen wij niet meer in behandeling nemen.”

Gewenste oplossing

Correcte jaarafrekening met vergoeding van de geleverde kWh,s.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste heer Kroon,

    U heeft op 3 april 2015 een klacht bij ons ingediend over uw contract. Wij stellen het erg op prijs dat u uw ongenoegen kenbaar maakt.

    Wij blijven bij ons eerder ingenomen standpunt, zoals wij dit in onze email van 13 april 2015 en 24 april 2015 hebben laten weten. Wij vinden het spijtig dat wij uw klacht niet naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen. Verdere correspondentie over dit onderwerp zullen wij niet meer in behandeling nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Dave
    Essent Webcare
  2. Auteur
    D. Kroon
    Datum
    Als het te moeilijk wordt voor Essent dan sluiten ze dom weg de discussie. De standaard opmerking dat ze blij zijn dat klachten gemeld worden is een gotspe. Als het ze niet bevalt verdraaien ze de feiten of geven geen antwoord. Hier heb je als klant niets aan.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen