Klacht Essent: Jaarafrekening
Details
Klacht
Op 2 maart 2015 ontving ik van Essent de jaarafrekening over de periode 16 februari 2014 tot en met 12 februari 2015 voor de elektriciteit. Ik heb geen gasaansluiting bij Essent.Op de nota waren de door mij opgegeven meterstanden vermeld. De (terug)levering was echter niet berekend en ook niet meegenomen in de berekening.
Op 13 maart 2015 heb ik Essent een verzoek om betaling gestuurd betreffende de teruggeleverde kWh's. Omdat ik hierop geen reactie heb ontvangen heb ik daarna Essent tot 4 keer toe, schriftelijk verzocht om mij een correcte jaarafrekening te doen toekomen. Eenmaal heb ik een toezegging mogen ontvangen, maar een correcte nog een correctie op de, jaarafrekening heb ik tot nu toe niet ontvangen.
Op 13 mei 2015 heb ik een ultieme poging gedaan. Essent was van plan om antwoorden en daarom heb ik mijn verzoek op 26 mei 2015 herhaald waarop ik als antwoord kreeg:
“Verdere correspondentie over dit onderwerp zullen wij niet meer in behandeling nemen.”
Gewenste oplossing
Correcte jaarafrekening met vergoeding van de geleverde kWh,s.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.