Klacht Essent: Klacht Essent: Essent weigert te troubleshooten en zwijgt mij dood.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 688834
Gebruiker
N
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Klacht
Klacht

acht
Klacht
Dit is onze laatste reactie


Is geen oplossing
Gewenste oplossing
door inhoudelijk de materie te behandelen en niet als een aso zonder enig werk te verrichten de klacht te sluiten.
Geboden oplossing
Wijzigen
Klacht Dit is onze laatste reactie Is geen oplossing Gewenste oplossing door inhoudelijk de materie te behandelen en niet als een aso zonder enig werk te verrichten de klacht te sluiten. wat snappen hier jullie nou niet aan? BIJNA 1,5 JAAR NU DEZELFDE PROBLEMATIEK
Gewenste oplossing
Gewenste oplossing
door inhoudelijk de materie te behandelen en niet als een aso zonder enig werk te verrichten de klacht te sluiten.
Gewenste oplossing
een

.



is dus geen oplossing
Auteur
Essent
Datum1 september
Goedemorgen,

Bedankt voor het sturen van je bericht. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als er geen oplossing komt.

Ik zie dat mijn collega dit heeft opgepakt en hiervan ook een melding heeft gemaakt bij de afdeling die hierover gaat. Zodra er een terugkoppeling is ontvangen zullen ze ook contact met je opnemen.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.

Groeten,
Juri
Webcare Essent
Auteur
N
Datum2 september
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als er geen oplossing komt.


Dan stel je die vragene en sluiten jullie als een aso de klacht. Weer iemand van Essent die de boel loopt te besodemieteren en gewoon keihard liegt. Vaste prik

Nogmaals de herinnering MIJN DIENSTEN WERKEN AL 1,5 JAAR NIET NAAR BEHOREN.
Geboden oplossing
Wijzigen
voor de 1000000000000000000000ste keer reageren met slechts een: . Lost de zaak niet op, je schuift enkel het probleem op naar je collega. Want ik open weer een nieuwe klacht en zo blijven we bezig. lekker asociaal Essent!
STATUS
NIET OPGELOST
BEOORDELING
angry
Meld misbruik
6 reacties
Auteur
N
Datum6 september

https://www.klachtenkompas.nl/verkort/b500f336-a71e-426f-80f6-a6c4b5c609c2
Gewenste oplossing
Gewenste oplossing
Door dit om te draaien

Geboden oplossing
Wijzigen
ZO BLIJFT DE PROBLEMATIEK BESTAAN, JE SCHUIFT HET ENKEL ALS EEN ASO DOOR NAAR JE COLLEGA.
STATUS
NIET OPGELOST
BEOORDELING
angry
Meld misbruik
3 reacties
Auteur
N
Datumgisteren
Gewenste oplossing
Door dit om te draaien

Essent weigert te troubleshooten en zwijgt mij dood.
Geboden oplossing
Wijzigen

Gewenste oplossing

.
Geboden oplossing
voor de 10000000000000000000000000ste keer een punt is geen oplossing. Jullie zijn de grootste smerigste oplichters die er bestaan schaam je
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    N
    Datum
    Klacht
    Klacht

    acht
    Klacht
    Dit is onze laatste reactie


    Is geen oplossing
    Gewenste oplossing
    door inhoudelijk de materie te behandelen en niet als een aso zonder enig werk te verrichten de klacht te sluiten.
    Geboden oplossing
    Wijzigen
    Klacht Dit is onze laatste reactie Is geen oplossing Gewenste oplossing door inhoudelijk de materie te behandelen en niet als een aso zonder enig werk te verrichten de klacht te sluiten. wat snappen hier jullie nou niet aan? BIJNA 1,5 JAAR NU DEZELFDE PROBLEMATIEK
    Gewenste oplossing
    Gewenste oplossing
    door inhoudelijk de materie te behandelen en niet als een aso zonder enig werk te verrichten de klacht te sluiten.
    Gewenste oplossing
    een

    .



    is dus geen oplossing
    Auteur
    Essent
    Datum1 september
    Goedemorgen,

    Bedankt voor het sturen van je bericht. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als er geen oplossing komt.

    Ik zie dat mijn collega dit heeft opgepakt en hiervan ook een melding heeft gemaakt bij de afdeling die hierover gaat. Zodra er een terugkoppeling is ontvangen zullen ze ook contact met je opnemen.

    Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.

    Groeten,
    Juri
    Webcare Essent
    Auteur
    N
    Datum2 september
    Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als er geen oplossing komt.


    Dan stel je die vragene en sluiten jullie als een aso de klacht. Weer iemand van Essent die de boel loopt te besodemieteren en gewoon keihard liegt. Vaste prik

    Nogmaals de herinnering MIJN DIENSTEN WERKEN AL 1,5 JAAR NIET NAAR BEHOREN.
    Geboden oplossing
    Wijzigen
    voor de 1000000000000000000000ste keer reageren met slechts een: . Lost de zaak niet op, je schuift enkel het probleem op naar je collega. Want ik open weer een nieuwe klacht en zo blijven we bezig. lekker asociaal Essent!
    STATUS
    NIET OPGELOST
    BEOORDELING
    angry
    Meld misbruik
    6 reacties
    Auteur
    N
    Datum6 september

    https://www.klachtenkompas.nl/verkort/b500f336-a71e-426f-80f6-a6c4b5c609c2
    Gewenste oplossing
    Gewenste oplossing
    Door dit om te draaien

    Geboden oplossing
    Wijzigen
    ZO BLIJFT DE PROBLEMATIEK BESTAAN, JE SCHUIFT HET ENKEL ALS EEN ASO DOOR NAAR JE COLLEGA.
    STATUS
    NIET OPGELOST
    BEOORDELING
    angry
    Meld misbruik
    3 reacties
    Auteur
    N
    Datumgisteren
    Gewenste oplossing
    Door dit om te draaien

    Essent weigert te troubleshooten en zwijgt mij dood.
    Geboden oplossing
    Wijzigen
    voor de 1000000000000000000000ste keer reageren met slechts een: . Lost de zaak niet op, je schuift enkel het probleem op naar je collega. Want ik open weer een nieuwe klacht en zo blijven we bezig. lekker asociaal Essent!
  2. Auteur
    N
    Datum
    TATUS
    NIET OPGELOST
    BEOORDELING
    angry
    Meld misbruik
    6 reacties
    Auteur
    N
    Datum6 september
    https://www.klachtenkompas.nl/verkort/b500f336-a71e-426f-80f6-a6c4b5c609c2

    Auteur
    Essent
    Datum7 september
    Goedemorgen,

    Zoals ik in je andere bericht al heb uitgelegd is je klacht in behandeling bij de klachtenafdeli
    Auteur
    N
    Datumgisteren
    fdeling en hebben wij daar geen inzicht in.
    Je wordt nu door 1 persoon geholpen zodat alles kan worden uitgezocht.
    Zodra er meer bekend is neemt mijn collega van deze afdleing contact met kje op.

    Fijne dag.
    Gr Mariska.
    Tema Webcare Essent.
    Auteur
    N
    Datum7 september
    en net zoals ik jullie al in 10000000 andere berichten heb uitgelegd.
    Er is niks in behandeling. Er gebeurt niks. k word door 1 persoon niet geholpen die kan doen en la
    Auteur
    N
    Datum10:30
    ten wat die wilt, omdat je zelf aan geeft dat je er geen zicht op hebt. Dus er is 0 kwaliteitscontrole. Je collega heeft een monopoly op de waarheid en ik ben overgeleverd aan zijn onkunde. Beste meneer neemt verlof op en ik moet maar langer wachten. Terwijl Essent 2 miljard winst heeft geboekt en weigert zijn eigen infrastructuur qua klantenservice op te schalen zodat klanten normaal geholpen kunnen worden.

    Wanneer gaan we nu een keer het probleem inhoudelijk behandelen in plaats van continu deze smoesjes te verzinnen

    1,5 JAAR WERKEN MIJN DIENSTEN NIET NAAR BEHOREN.
    Auteur
    N
    Datum12 september
    Het is al een tijdje stil rond jouw klacht aan Essent en over enkele dagen wordt de klacht automatisch gesloten. Door een reactie te plaatsen, blijft de klacht actief en wordt de looptijd weer verlengd. Als de klacht gesloten is, kan niemand meer reageren op de klacht.
    Auteur
    N
    Datum15 september
    Kijk dit gebeurt er dus constant bij jullie.

    Julie zeggen van alles beloftes overal maar uit eindelijk gebeurt er niks wordt je dood gezwegen en gaan jullie straks vrolijk verder met dezelfde leugens.
    Auteur
    Essent
    Datum11:26
    Dit is onze laatste reactie
    Auteur
    Essent
    Datum08:54
    Dit is onze laatste reactie
  3. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen