Klacht Essent: klacht over online
Details
Klacht
Probleem bij online is als de automatisch incasso een keer niet lukt. Er is al melding gemaakt dat er later betaald zou worden. Per abuis naar hun oude rekening nummer. Het was geen probleem het werd intern opgelost. Dit gebeurde niet ik heb gebeld en volgens de medewerker moest ik een screenprint maken van de overboeking van mijn bankrekening als bewijs dat er betaald was. Dit was de eerste keer niet erbij gezegd daarom was het niet gelukt en intern overboeken daar ging weken overheen.Het resterende bedrag moest ik meteen ook overboeken en het bedrag wat op de 27 gevorderd zou worden moest ik storneren. Nu ben ik weer telefonisch afgesloten en op de rekening staat nog niets vermeld dat er iets betaald is.
Ik vind dat alles heel slordig. En het is een heel gedoe. Ik heb het helemaal gehad met de automatische incasso's.
Gewenste oplossing
ik wil dat het in het systeem goed erin gezet word dat er betaald is en dat ik bij ben met de nota. Verder wil ik graag dat er de mogelijkheid komt voor klanten om factuur via internet in te dienen. Als automatisch afschrijven niet lukt ligt het hele systeem overhoop.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.