Klacht Essent: klacht over online

lvdh

Probleem bij online is als de automatisch incasso een keer niet lukt. Er is al melding gemaakt dat er later betaald zou worden. Per abuis naar hun oude rekening nummer. Het was geen probleem het werd intern opgelost. Dit gebeurde niet ik heb gebeld en volgens de medewerker moest ik een screenprint maken van de overboeking van mijn bankrekening als bewijs dat er betaald was. Dit was de eerste keer niet erbij gezegd daarom was het niet gelukt en intern overboeken daar ging weken overheen.
Het resterende bedrag moest ik meteen ook overboeken en het bedrag wat op de 27 gevorderd zou worden moest ik storneren. Nu ben ik weer telefonisch afgesloten en op de rekening staat nog niets vermeld dat er iets betaald is.
Ik vind dat alles heel slordig. En het is een heel gedoe. Ik heb het helemaal gehad met de automatische incasso's.

ik wil dat het in het systeem goed erin gezet word dat er betaald is en dat ik bij ben met de nota. Verder wil ik graag dat er de mogelijkheid komt voor klanten om factuur via internet in te dienen. Als automatisch afschrijven niet lukt ligt het hele systeem overhoop.

Essent
    Geachte mevrouw Van den Hurk,

Wij hebben u vandaag meerdere malen gebeld. Helaas hebben wij u niet bereikt.
    Uw vraag is ons niet geheel duidelijk en daarom willen we graag in contact treden met u. Kunt u ons een email sturen naar webcare@essent.nl met daarin een dag en een tijdstip waarop wij u telefonisch kunnen bereiken? Geef in deze email ook uw klantnummer en/of uw postcode en huisnummer door.

Alvast bedankt.

Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare
    lvdh
    nee klopt dat het niet te begrijpen is, deze hoort ergens anders bij. De klacht die ik had over Essent heb ik maar niet meer vermeld. Over de klant onvriendelijke telefonische behandeling keer op keer. het was niet meer de moeite waard daarom ben ik overgestapt naar een andere leverancier.
    lvdh
    ik zie op de website van mijn facturen van Essent dat mijn betaling via hun internet acceptgiro nog niet verwerkt is en in het rood staat.
    Maar ik heb bewijs dat er betaald is.
    Essent
    Geachte mevrouw Van den Hurk,

Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan kunt u alsnog een e-mail sturen naar webcare@essent.nl met daarin uw klantnummer en/of postcode en huisnummer en een dag en een tijdstip waarop wij u telefonisch kunnen bereiken.

Jolien
    Essent Klantenservice
    Webcare
    lvdh
    Essent heeft zich telefonisch iedere keer niet sociaal opgesteld. Ik heb veel te veel betaald hierin wilde Essent niet meedenken voor een goede oplossing waardoor andere rekeningen zijn blijven liggen. Ik ben nu overgestapt naar een andere leverancier zodat ze mij de eindafrekening moeten sturen waardoor ik het geld terug krijg. Dit gaat om enkele honderden euro's dus dat is onmisbaar met weinig inkomen. Alleen dit willen ze niet begrijpen bij Essent.
    lvdh
    omdat ze nu weten dat ik ben overgestapt wilden ze mij nog een bod doen. Ik hoef geen korting maar het geld terug wat ik teveel betaald heb. Ze maakten mij er nog op attent dat ik de 1 1/2 maand maar gewoon moest doorbetalen. Net een lidmaatschap waar je niet vanaf komt. Ik hoop dat ze na deze 1 1/2 maand net zo snel zijn om het teveel betaalde snel terug te storten. Op deze manier wens ik geen zaken te doen met dit bedrijf, dit is geen klanten binding.

Ook een klacht indienen over Essent?