Opgelost door Essent: Leveringsovereenkomst

# 120162
Annemariekes0206

Op 18 juli heeft Lucas Talsma jullie gebeld om levering van energie in zijn nieuwe woning. Op 19 juli hebben wij middels email laten weten, dat wij hier liever vanaf willen zien.
Op 20 jullie bellen jullie hem vervolgens weer op zijn werk op, dat dit niet mogelijk zou ; hij MOET EN ZAL energie bij jullie afnemen.
Lucas moe en zal helemaal niks want volgens de wet kopen op afstand heeft Lucas recht op 7 dagen bedenktijd. Dat waren jullie waarschijnlijk even vergeten. Maak niet uit, echter wij willen ontbinding van de leveringsovereenkomst

Ontbinding van de leveringsovereenkomst met ingang van 18 juli.
En excuses voor dergelijke agressieve telefonische verkoopbenadering; geen reclame voor uw bedrijf.

Essent
    Geachte heer/mevrouw.
    In overleg met u hebben wij u het volgende voorgesteld, en u bent akkoord met deze oplossing. De overeenkomst bij Essent hebben wij ongedaan gemaakt. Eventuele kosten hieromheen hebben wij voor u weggeboekt uit onze administratie en u kan zelf kiezen wie uw leverancier zal worden op uw nieuwe adres.
    Namens Essent biedt ik u onze excuses aan voor het ongemak.

Harm
    Essent Klantenservice
    Webcare
    Annemariekes0206
    Essent heeft deze klacht snel opgepakt en tot volle tevredenheid van ons afgehandeld.

Annemariekes0206

Ook een klacht indienen over Essent?