Klacht Essent: mediamarkt cadeaubon nooit geleverd deel2

Kilamanila

maar toen ik ze erop aanwees dat dat niet mijn handtekening was, maar van een van hun medewerkers die voor retour van t pakketje heeft getekend gaven ze mij gelijk. Na die 18 juni, dat ik voor niks hele dag thuis was heb ik weer contact opgenomen met Essent, maar helaas kon de medewerkster mij niet verder helpen, omdat er geen cadeaubonnen meer waren (voorraad was op). Ik heb toen gevraagd wat ik moet doen en wanneer ik m moet verwachten, dat wist ze niet en ik moest t over een paar weken weer proberen. Op 7 juli heb ik contact gehad met Essent en ze beloofde me dat t snel opgelost ging worden en op 15 juli kreeg ik een telefoontje dat t op 21 juli bezorgd zou worden, heb op 21,22 en 23 weer voor niks hele dag thuis gezeten, weer geen bon. Heb 25 weer gebeld en mijn ultimatum gegeven. Ik ben nou 4 dagen voor niks thuis geweest, en dat kost mij ook geld, als ze t deze week niet oplossen dan vertrek ik als klant. Bij deze moet ik ook vermelden dat ik heel erg BOOS ben.

Essent bezorgt deze week nog mijn bon of ze aken 170 euro over op mijn rekening of ik neem juridische stappen om mijn contract te ontbinden.

Essent
    Beste,

Wij vinden het ontzettend vervelend dat u op dit moment nog steeds niet de cadeaukaarten heeft ontvangen. Mijn collega heeft de verantwoordelijke afdeling de opdracht gegeven om ze nogmaals naar u te versturen. U dient ze binnen 2 weken te ontvangen. Mijn collega houdt dit op de achtergrond ook nog voor u mee in de gaten.

Namens Essent wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor dit misverstand. Tevens ontvangt u binnen een paar dagen een verrassing om onze excuses te onderstrepen.

Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare
    Kilamanila
    En dit is nou elke keer wat ze bij Essent voorstellen, elke keer van dat 2 weken onzin.. we zijn nu 2,5 maanden verder en dit is 5de keer dat ik dit moet aanhoren... ik denk dat t weer een leugen is en dat ze hun belofte weer niet nakomen. ik ben t niet met voorstel eens en ik ga vandaag contact opnemen met rechtswinkel om te kijken hoe ik t makkelijkste van t contract af kom.

Ook een klacht indienen over Essent?