Klacht Essent: Meterstanden looierstraat 28B Heerlen

Klachtnummer
# 156344
Gebruiker
PeterHolweg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens de sleuteloverdracht aan huurder (mevr.Scheffer) is er per abuis op het nutsconnect formulier een foutief huisnummer ingevuld.
Mijn appartement word al enige tijd verhuurd in het kader van de leegstandswet.
Alles wordt geregeld via 'overbruggingsverhuur.nl' i.s.m. 'iedereen bespaart'
Tijdens het jaarlijkse invullen van mijn meterstanden op de website van Essent,
verschenen er oude meterstanden die ik niet herkende. Ik heb toen meerdere malen contact met Essent hierover opgenomen. Intussen is er schijnbaar iemand ter plekke geweest om de situatie te bekijken.Maar mijn jaarafrekening is nog steeds niet correct. Hierop staan fout aangegeven
- mijn adres (dit moet looierstraat 28b zijn.) NB het pand is verhuurd aan mevr.Scheffer
-de EAN nummers behorende bij mijn meters
- de meterstanden (deze zijn 4 cijferig) behorend bij looierstraat 28a (Dhr.Berkhout)

De oplossing

Ik verlang dat u mijn adresgegevens aanpast en mij een correcte jaarafrekening doet toekomen. correcte EAN nummers en Meterstanden (5 cijferig !!!)

Ik heb meermaals een kopie van het jaarafschrift van 2013 van Essent aan hun gestuurd, waarop alle gegevens CORRECT zijn.


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Essent is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen