Klacht Essent: Misleiding)

Verbruiker123#

op 3 December 's avonds telefonisch benaderd door Zakelijke Energie Collectief uit naam van Essent. Hier is vergelijk van tarieven ook doorgenomen (luister de tape maar af). Wat verkoper alleen niet vermelde is dat het vergelijk scheef ging omdat tarieven inclusief BTW en exclusief BTW vergeleken werden.
En dat maakt een vergelijk onjuist en ook de uitspraken van de medewerker incorrect (u gaat besparen).
In dit geval is er dus spraken van misleiding.
Hierop heb ik (ook via Essent) getracht het contract te ontbinden. Essent stelt zich echter op standpunt dat er geen ontbinding mogelijk is ondanks duidelijk sprake is van onjuiste informatie

Ontbinding contract

Essent
    Beste S. Kamer,

Jammer om te horen dat de medewerker een een vergelijking heeft gemaakt waarbij het aanbod exclusief BTW vermeld was.

Ik begrijp dat het om een zakelijke aanbieding gaat. Jouw klacht heb ik daarom doorgezet naar onze MKB afdeling. Zij pakken dit verder op en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om dit verder te bespreken.

Ron
    Essent webcare

Verbruiker123#
Melding was dat klacht doorgestuurd werd naar de correct afdeling. Daarna geen opvolging door Essent meer aan gegeven.

Ook een klacht indienen over Essent?