Opgelost door Essent: Negeren van "Het recht van Verzet"

Boos#111

We zijn een jaar klant geweest (ruim 2 jaar geleden) en zijn overgestapt naar een andere energie leverancier. Echter worden we sindsdien om de 6 weken gebeld voor een aanbieding of iets dergelijks. Wij hebben meerdere keren aangegeven dat wij geen interesse hebben en dat zij ons uit alle systemen moeten halen en dat ze ons niet meer moeten bellen. Wij hebben kenbaar gemaakt dat we gebruik maken van "Het recht van het verzet". Nu zijn we 12 weken verder en zijn nogmaals 2 keer gebeld en hebben we dit nogmaals aangekaart. Essent geeft dus geen gehoor aan het recht van verzet.

Ze moeten ons uit alle systemen halen en ons niet meer bellen (of andere benadering) voor acties of iets dergelijks.

Essent
    Goedemorgen,

Goed dat je ons hierover een bericht stuurt. Ik zie inderdaad dat het Recht van verzet bij ons aanstaat. Het kan altijd even duren voordat dit verwerkt is. Ik zou je nog willen adviseren om jezelf in te schrijven voor het bel-me-niet register.

Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg vervelend is maar vanuit onze kant staat het recht van verzet aan. Daarnaast wil ik je wel het advies geven om bij de telefoontjes duidelijk aan te geven niet gebeld te willen worden. Mochten ze niet anoniem bellen dan is het nummer blokkeren ook een optie. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
    Dial
    Essent Webcare

Boos#111

Ook een klacht indienen over Essent?