Klacht Essent: Nepbeller?

Kever

Gebeld door vervelende aanhoudende datum die aangeeft namens Essent op mijn bestaande contract bij Van den Bron een mooie aanbieding kan doen. Door mij aangegeven dat ik dit niet telefonisch wil. Als er iets in dit kader te melden valt dan eerst schriftelijk voorleggen. Dame gaf aan dat dit niet meer van deze tijd is etc. Met van den Bron hierover gebeld zij weten van niets. Wat is hier aan de hand? Er is gebeld met nummer 0202090922. Vreemd is overigens dat als je dit nummer terugbelt het een niet bestaand nummer is. Essent is dit een callcentrum van jullie die hier mee bezig is. Anders iedereen gewaarschuwd, doe geen toezegging!!!

Duidelijk maken of hun callcentrum op een aggressieve manier mensen van benaderd of dat dit een niet bestaand bedrijf is. Met andere woorden Essent zitten jullie hier achter?

Essent
    Beste heer, mevrouw Bouwman,

Ik kan mezelf voorstellen dat u het niet op prijs stelt om telefonisch 'lastig gevallen' te worden met een aanbod voor een overstap. Ik kan bevestigen dat Essent u niet belt met het telefoonnummer dat u noemt.

U kunt door middel van een inschrijving in het bel-me-niet register er voor zorgen dat u niet meer telefonisch benaderd wordt voor telemarketing. Kijk eens op: https://www.bel-me-niet.nl/

Daarnaast kunt u een bellende partij altijd verzoeken om uw telefoonnummer te verwijderen en niet meer te bellen.

Ik hoop dat u er snel geen last meer van heeft.

Essent webcare

Ook een klacht indienen over Essent?