Klacht Essent: Ongevraagde contracts wijziging

Roy

Bij de mediamarkt aangesproken door Essent medewerker. Aangegeven klant te zijn en tevreden en daarom geen interesse. Op basis van "slechts een check", toch naïef postcode en nummer aangegeven. Terwijl wij al wegliepen riep de medewerker dat wij inderdaad weinig verbruikten en goed zaten. Dank!
Volgende dag kregen wij een mail met felicitaties van Essent met ons nieuw 5 JARIG CONTRACT ZEKER DALEN!!! Graag binnen 14 dagen opzeggen. Opzeggen? Wij hebben niets gevraagd!
Boos teruggegaan naar medewerker. Deze bood excuus aan en heeft het contract (in mijn bijzijn) verwijderd. Nogmaals excuus van medewerker.
Na enkele dagen eindelijk te zijn bijgekomen van deze dubieuze (criminele) wijze van werken, eindelijk de rust wedergekeerd...TOTDAT enkele dagen geleden ons NIEUWE CONTRACT ALSNOG INGING!!!
Ik geloof niet dat ik de klacht hoef uit te leggen?!

Terug naar oude situatie, geen kosten, bevestiging zwart op wit en als zij enigszins respect hebben voor langdurige klanten, dan een bosje bloemen met een welgemeend excuus voor het verpesten van een zo waardevolle vrije dag.

Essent is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Essent?