Klacht Essent: Onkosten vergeoding nav voor 3 weken niet bereikbaar zijn. Zie bovenstaande omschrijving

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 622788
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste klantenservice medewerkster .Ik heb vanwege het niet bereikbaar zijn vanwege een technische storing, ook bij Liander, vele belminuten gemaakt. ( vanaf 6-9-2022 tot 17-9-2022) en aangetekende brief (17-9-2022) gestuurd, een een vergoeding van 35 euro toegezegd gekregen van Liander. waarvoor mijn dank !

Ook naar Essent heb ik minimaal 2 uur gebeld ( 0900 nummer) ivm vermoed gasmeter probleem en het doorgeven van de meterstanden, en ook u een aangetekende brief gestuurd. Vanwege het niet bereikbaar zijn. Zie klacht ( ook op klachtencompas) . Ik ben in de vooronderstelling dat ook Essent redelijkerwijs mij tegemoet zal komen in de gemaakte kosten.

Ik voeg een bewijs van de aangetekende brief mee als bijlage. Ik heb inmiddels antwoordt van essent op mijn gasmeter probleem. Ik verwacht nu nog een afronding qua kosten vergoeding. Daarvoor vast Dank !!!

Gewenste oplossing

Ik verwacht dat essent mijn belkosten en aangetekende briefkosten vergoedt. Redelijker wijs net als Liander die mij een vergoeding heeft gegeven ivm technische storing ! Liefst niet telefonisch omdat er maar 1 x wordt gebeld en dan niet meer. Paar keer meegemaakt tussen 9.00 uur en 9.10 uur. Ik heb die mobiel niet in mijn zak bv onder de douche ! Dus graag per brief een bevestiging.
Geboden oplossing
Dit is het antwoordt op mijn verzoek tot vergoeding belkosten en aangetekende brief. Er wordt mij een onderbouwing gevraagd ! Ik heb bij Liander opgenoemd wat ongeveer zo de belminuten zijn en de aangetekende brief. Daarvoor heb ik 35 euro vergoeding gekregen. In dit antwoordt wordt er niet ingegaan op aangetekende brief en mis de verantwoordelijkheid bij essent voor dit probleem. Belminuten zijn geweest in 3 weken NIET bereikbaar te zijn ( in de wacht tot ....) door technische storing ; ongeveer 215 minuten en nogmaals de aangetekende brief ( foto van bewijs bij klacht ingestuurd) 9,05 euro. Antwoordt; Goedemorgen, Door de huidige marktsituatie is het extreem druk. Hierdoor zijn wij helaas lastiger te bereiken. Voor ons telefoonnummer betaal je je gebruikelijke belkosten. Ik neem aan dat je ook hebt onderbouwt wat exact de kosten zijn die je hebt gemaakt door naar ons te bellen(?). We zullen je brief afwachten. Met vriendelijke groet, Webcare Essent
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Door de huidige marktsituatie is het extreem druk. Hierdoor zijn wij helaas lastiger te bereiken. Voor ons telefoonnummer betaal je je gebruikelijke belkosten. Ik neem aan dat je ook hebt onderbouwt wat exact de kosten zijn die je hebt gemaakt door naar ons te bellen(?). We zullen je brief afwachten.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Essent

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen