Klacht Essent: Onkosten vergeoding nav voor 3 weken niet bereikbaar zijn. Zie bovenstaande omschrijving
Details
Klacht
Beste klantenservice medewerkster .Ik heb vanwege het niet bereikbaar zijn vanwege een technische storing, ook bij Liander, vele belminuten gemaakt. ( vanaf 6-9-2022 tot 17-9-2022) en aangetekende brief (17-9-2022) gestuurd, een een vergoeding van 35 euro toegezegd gekregen van Liander. waarvoor mijn dank !Ook naar Essent heb ik minimaal 2 uur gebeld ( 0900 nummer) ivm vermoed gasmeter probleem en het doorgeven van de meterstanden, en ook u een aangetekende brief gestuurd. Vanwege het niet bereikbaar zijn. Zie klacht ( ook op klachtencompas) . Ik ben in de vooronderstelling dat ook Essent redelijkerwijs mij tegemoet zal komen in de gemaakte kosten.
Ik voeg een bewijs van de aangetekende brief mee als bijlage. Ik heb inmiddels antwoordt van essent op mijn gasmeter probleem. Ik verwacht nu nog een afronding qua kosten vergoeding. Daarvoor vast Dank !!!
Gewenste oplossing
Ik verwacht dat essent mijn belkosten en aangetekende briefkosten vergoedt. Redelijker wijs net als Liander die mij een vergoeding heeft gegeven ivm technische storing ! Liefst niet telefonisch omdat er maar 1 x wordt gebeld en dan niet meer. Paar keer meegemaakt tussen 9.00 uur en 9.10 uur. Ik heb die mobiel niet in mijn zak bv onder de douche ! Dus graag per brief een bevestiging.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.