Klacht Essent: Onterecht afgesloten

Klachtnummer
# 468202
Gebruiker
Yuliya
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik liep 1 maand achter met mijn rekeningen ivm overlijden van mijn partner op 25 januari jl. Vandaag ben ik plotseling afgesloten van de levering terwijl alle rekeningen op dit moment zijn betaald. Tijdens het gesprek met een medewerker van Essent was ik op een brief betreffende afsluiting verwezen die ik nooit van Essent heb mogen ontvangen. Tevens, per mail heb ik nooit een waarschuwing gekregen omtrent eventuele afsluiting.

De oplossing

Ik wil graag dat af- en aansluitingskosten worden door Essent vergoed.

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Goedemiddag!

    Allereerst vind ik het vervelend om te horen dat de situatie zo is gelopen..

    Daarnaast zie ik dat je een paar dagen geleden telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's. Ben je hier iets wijzer van geworden? Anders hoor ik het graag van je!


    Met vriendelijke groet,
    Webcare Essent

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Essent?