Klacht Essent: onterecht valse aanmelding met een neppe emailadres & handtekening

Klachtnummer
# 331653
Gebruiker
emine1988#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb op dit website eerder ook gelezen dat het vaker is gebeurd. met niet kloppende gegegevens zoals email adres en neppe handtekening heeft een personeel van essent mijn vriend aangemeld. ga ze maandag weer bellen dat het niet klopt. want ze hebben hem contract verstuurd wat zogenaamd door hem is getekend. wat ik niet begrijp meestal werken ze met bonussen en essent kan zelf achterhalen wie de zogenaamde contract heeft getekend. ze moeten per direct ontslaan. dit kan toch niet zo’n groot bedrijf dat werkt met oplichters & er zijn paar maanden onterecht rond de €1500- voor elk maand automatisch geincaseerd.

De oplossing

geld terug storten. personeel ontslaan. en valse co tract beindigen!

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste E. Koca,

    Ik begrijp dat er veel onduidelijkheid is en u geeft aan dat er een contract is afgesloten zonder akkoord. Ik wil dit graag voor u uitzoeken. Uiteraard tolereren wij geen oplichting en wij kunnen inderdaad uitzoeken op welke manier het contract is afgesloten.

    U geeft aan dat het gaat over het contract van uw vriend. Ik heb meer informatie nodig om dit voor hem uit te zoeken.

    Uw vriend kan contact opnemen met onze klantenservice via 0900-1550 of een e-mail sturen via webcare@essent.nl. Graag met de juiste adresgegevens en toelichting.

    Ik hoor graag van u.

    Vriendelijke groet,
    Melanie
    Webcare Essent

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen