Klacht Essent: Onterechte afmelding bij mijn leverancier Atoomstroom door Essent

Verslag in chronologische volgorde
9 Juli 2013
Telefonisch benaderd door Essent dat mij een aanbod wilde doen.
11 Jul
Offerte per post en eMail gestuurd dat ik niet accepteer.
12 Jul
eMail ontvangen van Essent (ondernemersdesk). Bevestiging van annulering
19 Jul
Per post aanmeldingsbevestiging ontvangen met klantnummer
27 Aug
per post: aanmeldingsbrief van Essent
1 Sep
Ontvangen per post: Factuur voorschot September
2 Sep
Gebeld met helpdesk en onterechte aanmelding uitgelegd
4 Sep
eMail met bevestiging van telefoongesprek 2 Sep.
"Ik heb uw terechte leverancier daarover ingelicht en deze corrigeert de overstap"
Dit kan 1-6 weken duren
9 Okt
Brief van mijn netbeheerder ontvangen dat er geen energieleverancier bekend is op mijn adres.Bij ontbreken is netbeheerder wettelijk verplicht mij af te sluiten
11 Okt
Gebeld met helpdesk Atoomstroom. etc... te lang:(

Zonder kosten weer aangemeld worden bij mijn eigen leverancier Atoomstroom en excuses van Essent (dit heeft mij tijd en telefoonkosten gekost)

Essent
    Beste P. van Mol,U heeft 20 oktober 2013 op deze site aangegeven dat u een klacht heeft die betrekking heeft op het product MKB. Afdeling MKB heeft een eigen Klantenservice en handelt alle correspondentie zelf af. Als service hebben wij uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht in behandeling en nemen contact met u op. Ik heb uw klacht op deze website gesloten vanwege bovenstaande reden. Dit wil niet zeggen dat uw klacht is afgehandeld en opgelost, maar door mij doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling.Met vriendelijke groet,Richard
    Essent Klantenservice
    Webcare
    P. van Mol
    Vreemde zaak dat Essent deze klacht hier als afgedaan beschouwd. Ik ben niet geinteresseerd in interne afdelingen bij Essent. Duidelijk is dat Essent intern zijn zaakjes niet op orde heeft!
    Verder:
    Nog geen reactie gehad van Essent. Bij navraag bij Atoomstroom blijk ik weer aangesloten te zijn. Die helpdesk werkt wel prima!
    P. van Mol
    9 November brief met eindafrekening ontvangen van Essent.
    Saldo na verrekening : 0 Euro

Ook een klacht indienen over Essent?