Klacht Essent: Onterechte incasso kosten misleiding door medewerker
Details
De klacht
Omdat ik ben overgestapt naar een andere leverancier heb ik de automatische incasso stop gezet. Dit na telefonisch contact gehad te hebben met Essent , zei gaven aan dat geen enkel probleem was en de eindafrekening zou krijgen waar de laatste termijn in verwerkt zou worden, ik zou het dan in een keer kunnen betalen. Wat blijkt ik mag het nu wel in een keer betalen maar met een verhoging van 20 euro boete. Vervolgens direct contakt opgenomen maar de betreffende medewerker zei dat dit nou eenmaal de procedure is en de andere medewerker het vast anders bedoeld had. Er was niets aan te doen. Maar Essent ik ben toch niet gek en weet drommels goed wat mij is verteld echt Essent onwaardigDe oplossing
Deze 20 euro per direct intrekkenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.