Klacht Essent: onterechte overstap

Klachtnummer
# 104087
Gebruiker
john
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste,

na telefonische contact tussen Essent en mijn vrouw is er een mail verstuurt naar ons met een aanbieding om over te stappen.
Na deze aanbieding bekeken te hebben is er door mij een mail gestuurt naar Essent dat ik niet akkoord ga met deze aanbieding daar de prijzen een stuk hoger liggen met mijn huidige leverancier.
Tot mijn verbazing zie ik een dag later dat ik ben overgestapt.
Ik vind dit niet kunnen.
Heb dan ook telefonisch contact gehad met Essent en hun duidelijk gemaakt dat ik hier niet mee akkoord ga.
Hun deelde me mede dat e.a. op band staat.
Nu heb ik gevraagd deze band naar mij op te sturen.
Ik kreeg als antwoord dat dat moeilijk was en niet kon.
Mijn vraag is dan ook of zij verplicht zijn mij deze bandopname te geven.

De oplossing

van het contract af en ik wil die bandopname om te kunnen beoordelen of Essent de waarheid spreekt.

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Geachte heer De Rooij,U heeft vanmorgen reeds telefonisch contact gehad met onze klantenservice. De overeenkomst hebben wij voor u geannuleerd. Mijn collega gaat voor u uitzoeken of het mogelijk is om het gesprek naar u toe te sturen. Zij neemt contact met u op zodra zij hier een antwoord op heeft.Met vriendelijke groet,Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen