Klacht Essent: Onvolledig geinformeerd door Essent bij mediamarkt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 86060
Gebruiker
maria
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht neergelegd bij Essent. Ik ben onjuist en onvolledig geinformeerd door een Essent medewerker bij de mediamarkt. Ik wilde de volgende dag het contract ongedaan maken. Ik kon het contract niet meer ongedaan maken omdat het bij de Essent stand bij de mediamarkt afgesloten was. Essent zegt dat ik wel volledig geinformeerd ben. Hoe kan Essent dat weten? Op mijn eerdere bericht op dit forum doet Essent mijn bericht af met de mededeling dat ze de klacht als afgehandeld beschouwen. Beste Essent, kijk eens naar alle klachten op dit forum die over jullie gaan. Ik heb dat ook gedaan en zie veel ontevreden "klanten"Tevens reageren jullie op heel veel klachten niet. Verder geven de mensen die wel een reactie van jullie terug hebben ontvangen 44% een slechte beoordeling. Jammer Essent dat jullie zo omgaan met de consument . MIJN CONCLUSIE IS DAN OOK CONSUMENT DENK GOED NA OF JE ESSENT WEL ALS ENERGIELEVERANCIER WILT.

De oplossing

Ontbinding van het contract omdat het tot stand is gekomen doordat ik onjuist en niet volledig ben geinformeerd.

5 reacties

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste mevrouw,
    Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede kenbaar te maken. Wij hebben meerdere malen contact met u gehad over dit onderwerp. Op 14 oktober 2014 hebben wij u een e-mail gestuurd waarin wij aangeven dat wij bij ons eerder ingenomen standpunt blijven, zoals wij in onze e-mails van 8 en 9 oktober 2014 hebben laten weten. Wij hebben u ook laten weten dat wij verdere correspondentie over dit onderwerp niet meer in behandeling nemen. Wij zullen uw klacht dus ook niet nogmaals in behandeling nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Dave
    Essent Webcare
  2. Auteur
    maria
    Datum
    Beste Dave, Ik heb inderdaad al meerdere malen contact gehad. En zonder oplossing. Dat is ook de reden dat ik via deze site het nogmaals probeert. Ik ben ONVOLDOENDE en ONJUIST GEINFORMEERD. En uw medewerkster beweert dat de Essent verkoper bij de media winkel mij wel juist heeft geinformeerd. Waar haalt ze dat bewijs vandaan? Want nogmaals ik ben onjuist geinformeerd. Hoe kunt u of uw collega dan beweren dat ik juist ben geinformeerd.
  3. Auteur
    maria
    Datum
    Beste Essent,
    IK constateer dat u niet meer wilt reageren op mijn klacht. Ik heb intussen meer klachten gehoord van foutieve voorlichting door Essent bij de Mediamarkt. Tevens zie ik heel veelklachten van Essent staan met een laag oplossingspercentage. Dat zegt genoeg .Conclusie: Als je onjuist en onvolledig voorgelicht wordt door een Essent medewerker bij de Mediamarkt en daarna af wil zien van het contract. Dan zegt Essent: NEE DAT DOEN WE NIET.
  4. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste mevrouw Suijkerbuijk,Zoals mijn collega eerder heeft aangegeven nemen wij verdere correspondentie over dit onderwerp niet meer in behandeling.Met vriendelijke groet,Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare
  5. Auteur
    maria
    Datum
    Essent doet mijn klacht af met de mededeling dat ze verdere correspondentie niet meer in behandeling nemen. Door deze arrogante houding willen ze de klager monddood maken. Ik wil dan ook graag mensen waarschuwen niet bij Essent een contract af te sluiten. De kans is groot dat je met je klacht of probleem niet geloofd wordt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
maria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen