Opgelost door Essent: Oplichters bij Essent

Jakob de ware

Ja dat durf ik te zeggen omdat ik 100% bewijs heb. Rond juni 2013 heb ik een ernstig verwaarloost pand gehuurd. Om afsluiting en extra kosten te voorkomen heb ik mij bij Essent aangemeld en de meterstanden doorgegeven en geaccepteerd, de hoofdschakelaar uit gezet en de gaskraan dicht, wachtende op de financiering voor de renovatie van het pand. Na een jaar rond juni 2014 gaat de schakelaar en gas aan en gaan we aan het werk met renoveren. In juli 2014 was het weer tijd om de meterstanden door te geven blijkt dat de meterstanden van juni 2013 niet de meterstanden zijn die ik heb doorgegeven en dus door een mede-oplichter van Essent veranderd zijn. Dus na protest moest ik binnen 10 dagen bewijzen dat de meterstanden anders zijn als Essent denkt te hebben. Dat was voor mij heel gemakkelijk omdat vrienden foto's van de meters gemaakt hebben. Nu moet ik zeven weken wachten op antwoord ik 10 dagen Essent 49 dagen.

Ook binnen tien dagen een oplossing bekend maken zodat ik eventueel direct een rechtzaak kan beginnen als de oplossing negatief is, en per direct het voorschot veranderen

Essent
    Geachte heer Verhage,
    Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede te uiten.
    Ik heb uw klacht doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen.
    Dave
    Essent Klantenservice Webcare
    Jakob de ware
    Het spelletje van Essent heb ik door. Ik mag 2x de klacht afwijzen en dan niet meer maar Essent heeft geschreven dat ze de klacht graag willen oplossen maar een fantoomoplossing voorgesteld om 2 x zogenaamd een oplossing te bieden waarvan ze weten dat dit geen oplossing is dat hebben ze ook geflikt bij klacht.nl zolang er geen serieuse oplossing wordt geboden kan ik niet reageren om te onderhandelen. Ik denk dat deze oplichtingszaak meer in de publiciteit moet komen. In mijn vriendenkring wete
    Jakob de ware
    Ja dit is erg, kan ik niet mijn gehele klacht uiten omdat ik niet meer mag schrijven nou dan maar met een nieuwe reactie. In mijn vriendenkring zijn ze op de hoogte van deze zaak, vandaar dat ik zo zeker ben van oplichting en dat moeten niet alleen mijn vrienden weten maar heel Europa en zeker in Brussel want Essent moet op de schop. In ieder geval ga ik door tot ik mijn gelijk krijg en dat een rechter Essent zal bestraffen dat ze de kosten van een vorige huurder bij een nieuwe huurder willen b
    Jakob de ware
    Ze hebben mijn ip geblokkeerd zodat ik niet meer een klacht bij Essent kan plaatsen Maar ik krijg wel de mails van Essent binnen. Daarbij wil ik nog vermelden dat ik altijd vanuit mijn Spaanse adres kan inloggen maar na dit probleem niet meer, dat heb ik al meerdere keren aangegeven maar het blijft geblokkeerd ze willen mij gewoon op een linke manier naaien. En dat kan een persoon zijn die dat heeft gedaan en de andere medewerkers weten niet beter en denken dat er geen corrupte collega's in hun
    Jakob de ware
    Een Nette mevrouw bij Essent heeft alles keurig opgelost. Ben tevreden.

Jakob de ware

Ook een klacht indienen over Essent?