Klacht Essent: Oplichters

Klachtnummer
# 353934
Gebruiker
G.Y. van Geffen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Liegende telemarketeers. Enige tijd geleden ben ik gebeld in dit gesprek heb ik meerdere malen na gevraagd of het om mijn huidige energie leverancier ging. Daarop werd meerdere malen geantwoord met Ja. Om deze reden heb ik het gesprek ook verder geluisterd anders had ik het allang afgekapt. Ik zou een mail gestuurd krijgen wat dus niet is gebeurd dan had ik allang gezien dat ik bedonderd was en het om een andere leverancier ging. Daarbij betaal ik E100 meer per mnd en staat het contract ook nog eens op zakelijk terwijl het een woonadres is.

De oplossing

Per direct STOP zetten en dat hun me weer terug zetten naar Engie

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste G.Y. van Geffen,

    Jammer om te horen dat de verkoper je misleidende informatie heeft gegeven waardoor je ongewenst bent overgestapt.

    Ik zie dat het om een zakelijk contract gaat. Ik heb je klacht daarom meteen doorgestuurd naar onze zakelijke klachtenafdeling. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact op om de klacht en oplossingen te bespreken. Ik vertrouw op een goede uitkomst.

    Met vriendelijke groet,
    Ron

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen