Klacht Essent: Oplichters

G.Y. van Geffen

Liegende telemarketeers. Enige tijd geleden ben ik gebeld in dit gesprek heb ik meerdere malen na gevraagd of het om mijn huidige energie leverancier ging. Daarop werd meerdere malen geantwoord met Ja. Om deze reden heb ik het gesprek ook verder geluisterd anders had ik het allang afgekapt. Ik zou een mail gestuurd krijgen wat dus niet is gebeurd dan had ik allang gezien dat ik bedonderd was en het om een andere leverancier ging. Daarbij betaal ik E100 meer per mnd en staat het contract ook nog eens op zakelijk terwijl het een woonadres is.

Per direct STOP zetten en dat hun me weer terug zetten naar Engie

Essent
    Beste G.Y. van Geffen,

Jammer om te horen dat de verkoper je misleidende informatie heeft gegeven waardoor je ongewenst bent overgestapt.

Ik zie dat het om een zakelijk contract gaat. Ik heb je klacht daarom meteen doorgestuurd naar onze zakelijke klachtenafdeling. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact op om de klacht en oplossingen te bespreken. Ik vertrouw op een goede uitkomst.

Ron

Ook een klacht indienen over Essent?