Opgelost door Essent: Opzeggings boete

Haagland

Heb na een jaar het 3 jarig contract opgezegd, want was in de veronderstelling dat ik een jaarcontract was aangegaan, echter het voordeel van €180 heb ik nooit ontvangen en nu bij jaareindafrekening krijg ik een boete van €200 euro, terwijl op de site van Essent de maximum boete bij contractbreuk van 3 jaar een boete staat van €125 euro. Wordt dus gewoon onterecht €75 euro van je rekening geplunderd. Buiten het feit dat ik zonder enige voordeel in het voltallige jaar gewoon de reguliere gas- en stroomkring heb betaald. Nooit meer Essent en zal het met mijn rechtsbijstandsverzekering uitvechten.

Gewoon de reguliere prijs afrekenen en daar komt niemand aan te kort. Spijtig dat ik niet meer wist dat ik een 3 jarig contract was aangegaan, doch nimmer het voordeel hiervan gehad.

Essent is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Prima afgehandeld

Haagland

Ook een klacht indienen over Essent?