Klacht Essent: Opzegtermijn beloofd aan de deur, in werkelijkheid geen opzegtermijn.

Beroeat

Begin Februari zijn er mensen aan de deur gekomen die vanuit Essent mensen overhalen om zakelijk over te stappen van energieleverancier naar Essen. Zij hebben aangegeven in het gesprek dat er een voorstel wordt gedaan via de mail en dat er twee weken bedenktijd zou zijn en we kunnen ook middels die mail aangeven of we er gebruik van willen maken of niet. De mogelijkheid om het af te zeggen is niet in de mail opgenomen en daarom belde ik vanmiddag naar klantenservice van Essent om door te geven dat ik geen gebruik van wil maken van het aanbod. Nu schetst mijn verbazing dat ik aan de telefoon te horen krijg dat er geen bedenktijd is en dat ik het contract niet kan opzeggen. Graag wil ik weten welke stappen nodig zijn om dit contract op te zeggen.

Doen wat ze beloven en het contract ontbinden, op deze wijze wil ik niet verbonden zijn met Essent.

Essent
    Beste Beroeatwarin,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u niet vrolijk wordt van een dergelijk bericht.
    Ik heb uw bericht direct doorgestuurd naar de afdeling welke gaat over de zakelijke overeenkomsten. Ik vertrouw erop dat zij spoedig met u contact zullen opnemen. Wanneer u volgende week woesdag nog
    niets van hen heeft vernomen, laat u het mij dan weten? Ik help u graag.

Groeten en een mooi weekend,

Marlon
    Essent Webcare
    Essent

Ook een klacht indienen over Essent?