Klacht Essent: Overgestapt van Essent particulier na grootzakelijk via kosten transparant

Janssen86

In november kwam een vriendelijke man aan de deur om ons contact over te zetten van particulier na zakelijk. Alles zou hetzelfde blijven alleen zouden we voordeliger uit zijn per jaar we zijn al 10jaar klant bij Essent wat altijd goed gegaan is, dus geen veranderingen alleen besparen . Dit bleek alles behalve waar.
-al maanden zijn we bezig met automatische afschrijvingen die mis gaan.. Ineens moest het van een zakelijk rekeningnummer.
-kreeg in april een jaarafrekening waar we 300eu bij moesten betalen
-het maandbedrag is 30eu verhoogd terwijl we altijd uitkwamen met de bedragen die we betaalden.
Ik zou graag terug willen na hoe we het al 10jaar bij Essent deden particulier zonder al deze rompslomp.. Alleen het kostenplaatje wat daar aan vast zit zal erg hoog uitvallen. Graag willen we hulp hierbij

Terug gezet worden na Essent particulier zonder enige kosten en bij het omzetten hulp krijgen met het contact met kosten transparant
En graag alles oppakken zoals we het de afgelopen 10jaar hebben gedaan.

Essent
    Beste,

Uw klacht heeft betrekking op het onderdeel Groot Zakelijk. Helaas kunnen wij (particulier) uw klacht hierdoor niet in behandeling nemen. Wij beschikken namelijk niet over de klantgegevens van Groot Zakelijk.

U kunt het beste uw klacht voorleggen aan Groot Zakelijk via 0900-6009600 of via energie@essent.nl.

Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare
    Janssen86
    Ik heb de vorige klachten terug gelezen waarin hetzelfde probleem voorkomt dit kon wel opgelost worden of werd doorgestuurd na de juiste afdeling. Zoals gewend van het kastje na de muur gestuurd.. Ook heeft dezelfde persoon op de vorige klachten geantwoord.
    Essent
    Beste,

Het betreft hier een klacht over Groot zakelijk, dat is weer een ander onderdeel als zakelijk. Helaas kan ik u hiermee niet helpen, excuses hiervoor.

Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?