Opgelost door Essent: Slecht cadeau van Essent. Boeken zijn niet te downloaden.

Neyhof

Van Essent een cadeau gekregen, 8 boeken, maar deze zijn niet te downloaden. Als je 3 keer hebt geprobeerd mag je het niet nog eens. Heb dus nog geen boeken kunnen downloaden.
Slecht cadeau.πŸ˜‘πŸ˜ˆπŸ‘Ž

Oplissen

Beste meneer/mevrouw Bergholtz,

Bedankt voor uw bericht. Wat leuk dat u mee doet met ons Thuisvoordeel programma! Wel heel vervelend dat u het cadeau dat u gekregen heeft, 8 boeken, niet kunt downloaden.

Ik heb voor u een mail gestuurd naar de afdeling die hierover gaat. Zodra ik hier meer van hoor, dan laat ik het u weten.

U hoort spoedig van mij!

Sharona
    Webcare Essent
    Beste Neyhof,

Zojuist heb ik een reactie mogen ontvangen van de betreffende afdeling.
    Het downloaden van de boeken gaat via bookchoice. Mocht er een fout zitten in het downloaden, kunt u het beste met hen contact opnemen via https://bookchoice.com/nl/contact. Zij kunnen u hier verder mee helpen.

Ron

Neyhof
De boeken zijn weer opnieuw op mijn account van bookchoice gezet. Op een andere computer kon ik de boeken wel binnenhalen, toch is het vreemd dat ik het niet op mijn eigen computer kon terwijl dezelfde adobe erop had staan. Het is nu opgelost, mijn dank. Groet Ineke Bergholtz

Ook een klacht indienen over Essent?