Klacht Essent: Slechte communicatie en hoge rekeningen. Slechte scholing bij dit bedrijf.

J. Atema

Slechte communicatie gepaard met hoge rekeningen, met alle gevolgen van dien.
Naamsverwarring J. Atema is geen J.K. Atema. Vele keren geprobeerd om dit recht te zetten, zonder resultaat.

Graag rechtzetten van de uit de hand gelopen problemen. En de gemaakte onkosten met deurwaarder uit Rotterdam Florijn.

Essent
    Geachte heer Atema,

Ik zie dat de we inmiddels leveren op jouw adres. Jouw naam staat correct in ons systeem en er staat, op dit moment, geen bedrag open. Ik zie tevens dat de communicatie via jouw bewindvoerder gaat. Als je vragen hebt, dan mag je uiteraard rechtstreeks contact opnemen met ons. We zijn te bereiken op 0900-1550 (Op werkdagen van 8:00 uur tot 18:00 uur en weekend 09:00 uur tot 13:00 uur  reguliere belkosten)

Uiteraard mag je bewindvoerder ook contact opnemen met ons.

Met vriendelijke groet, Webcare Essent

J. Atema
Ik krijg niet voor niets de deurwaarder Florijn uit Rotterdam achter mij aan en de afsluiting van perceel Gymnasiumstraat 46. Leg mij dit maar eens uit. Ik breng netjes de rekeningen naar de bewindwoerder Onno Spiers Care to coach. Hij zou zorgdragen voor de betalingen van mijn vader. Dan kan het niet zo zijn dat juist ik de dochter de deurwaarder mee opgescheept wordt. Ik ga schadevergoeding tegen jullie eisen en kom tot aktie.

Ook een klacht indienen over Essent?