Klacht Essent: Te hoog berekende aansluitcapaciteit electra
Details
De klacht
In seizoen 2009/2010 is i.p.v. mijn 3*35A een 3*50A capaciteitstarief berekend.Het seizoen ervóór en erná is wél de juiste capaciteit met bijbehorend tarief berekend.
Ik heb zowel bij Enexis als bij Essent herhaaldelijk geprobeerd het teveel betaalde, en dat is honderden Euro's, terug te krijgen, maar Enexis zegt dat ik bij Essent moet zijn en omgekeerd.
Hoe kan deze impasse doorbroken worden ?
De oplossing
Inmiddels, 31mei, heb ik mijn mail aan Essent van enige tijd geleden met alle relevante gegevens doorgestuurd aan Angelique van forum@essent.nlMijn klacht acht ik pas afgehandeld wanneer ik een concreet voorstel van Essent heb dat ze het verschil tussen het capaciteitstarief van 3*50A en 3*35A terugbetalen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.