Klacht Essent: Te hoog berekende aansluitcapaciteit electra

Jan de Rus

In seizoen 2009/2010 is i.p.v. mijn 3*35A een 3*50A capaciteitstarief berekend.
Het seizoen ervóór en erná is wél de juiste capaciteit met bijbehorend tarief berekend.
Ik heb zowel bij Enexis als bij Essent herhaaldelijk geprobeerd het teveel betaalde, en dat is honderden Euro's, terug te krijgen, maar Enexis zegt dat ik bij Essent moet zijn en omgekeerd.
Hoe kan deze impasse doorbroken worden ?

Inmiddels, 31mei, heb ik mijn mail aan Essent van enige tijd geleden met alle relevante gegevens doorgestuurd aan Angelique van forum@essent.nl
Mijn klacht acht ik pas afgehandeld wanneer ik een concreet voorstel van Essent heb dat ze het verschil tussen het capaciteitstarief van 3*50A en 3*35A terugbetalen.

Jan de Rus
    Enexis deelde me zojuist bij monde van mevr. Hut mede dat Enexis altijd 3*35 A als aansluitcapaciteit aan Essent heeft doorgegeven en als ze het niet geloven moet Essent met de zgn. leveranciersingang contact opnemen.
    Dit verhaal heb ik overigens al 2 keer aan Essent verteld, ik hoop dat het nu meer resultaat heeft.
    Essent
    Geachte heer Van de Vondervoort,Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Om uw klacht in behandeling te nemen heb ik van u een aantal gegevens nodig. Wilt u uw klantnummer, postcode, huisnummer en telefoonnummer in een mail zenden naar forum@essent.nl. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?