Opgelost door Essent: te vroeg overgezet

VVvandaag

Onlangs een klacht ingediend dat ik te vroeg ben overgesloten:
Onderstaande mail kreeg ik als antwoord:

In uw telefoongesprek van 20 november 2015 geeft u aan dat Essent u te vroeg heeft aangemeld voor de levering van elektriciteit en gas

Controle heeft uitgewezen dat u inderdaad te vroeg bij ons bent aangemeld. Hiervoor bied ik namens Essent mijn excuses aan. U geeft aan dat Oxxio uw terechte leverancier is. Ik heb Oxxio hierover ingelicht met het verzoek u zo snel mogelijk opnieuw aan te melden.

Dit is dus niet gebeurd, met gevolg 100 euro extra kosten. Tevens is er beloofd dat de boetes direct worden uitgekeerd ik lees nu dat dit bij de jaarrekening wordt gecompenseerd.

De volledige boete direct vergoeden, en de extra gemaakte kosten van 100 euro vergoeden.

Essent
    Dank u wel voor uw bericht. Op 11 december 2015 heb ik u telefonisch besproken. Uw overeenkomst bij Oxxio was hersteld en inmiddels hebben wij uw overeenkomst per 11 december 2015 laten ingaan bij Essent.

De compensatie van uw opzegvergoeding laten wij als tegemoetkoming vervbroegd aan u uitbetalen.

Ik heb voor u dit bevestigd in een e-mail.

Harm
    Keurig opgelost.

VVvandaag

Ook een klacht indienen over Essent?