Opgelost door Essent: Teveel betaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 15227
Gebruiker
mevr Brunken
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Momenteel zit ik bij budget beheer. Zij beheren mijn geld enzorgenndat alles wordt betaald. Afgelopen zomer krijg ik een jaarrekening van Essent voor de periode van oktober tot mei een bedrag van € 1400,-
Ik heb contact gehad met Essent met de vraag hoe het kan dat het zo hoog is en daarnaast woonde ik nog geen jaar op mijn huidige adres. Er is mij toen gezegd eerst een regeling en daarna wordt het onderzocht. Weer gebeld met hun kreeg een andere collega die gelijk zei dat kan niet je je moet gewoon betalen. Omdat ik niet veel geld heb heb ik verzocht om een termijn betaling van € 50,- opm te betalen. Kon niet. Heb ik Budgetbeheer laten bellen en regelen. Essent ging akkoord. In oktober heeft budget beheer 2 maal een een bedrag van 284,- euro overgemaakt. Essent gebeld met de vraag om terug te storten doen ze niet. Budget beheer heeft contact opgenomen om het te storneren doen ze niet. Ik wil me geld want er is een regeling getroffen. Dit is mijn leefgeld.

De oplossing

Ik wil dat Essent mijn leefgeld terug stort 2 maal 284,- euro. Dit geld is zodat ik mijn kinderen eten kan geven. Nu moet ik elk dubbeltje omdraaien!

6 reacties

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Geachte mevrouw Brunken,Allereerst wil ik u bedanken voor de door u ingediende klacht op deze website. Ik stel het zeer op prijs dat u uw ongenoegen kenbaar maakt.Uw klacht is in behandeling genomen door de betreffende afdeling. Vandaag is er geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen en dat is niet gelukt. Naar aanleiding hiervan is er een emailbericht naar u gestuurd met het verzoek om telefonisch contact met ons op te nemen. Ik heb aan de betreffende medewerker uw mobiel nummer doorgegeven. Persoon zal met u telefonisch contact opnemen.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Richard
    Essent Klantenservice
    Webcare
  2. Auteur
    mevr Brunken
    Datum
    Geachte Richard,Ik uw email in goede orde ontvangen en ik heb telefonisch contact gehad met u collega. In afwachting van jullie telefoontje.Mvg,
    A.S. Brunken
  3. Auteur
    Essent
    Datum
    Geachte mevrouw Brunken,De betreffende medewerker van de afdeling complexe klachten zal zo spoedig mogelijk met u telefonisch contact opnemen. Wij hadden alleen het telefoonnummer van uw vaste aansluiting, nu via deze website hebben wij ook uw mobiel nummer.Bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet,Richard
    Essent Klantenservice
    Webcare
  4. Auteur
    mevr Brunken
    Datum
    Geachte Richard,Uw collega heeft contact opgenomen met mij en ben ik super blij met de uitkomst.Met vriendelijke groet,
    Asmira Brunken
  5. Auteur
    Essent
    Datum
    Geachte mevrouw Brunken,Allereerst bedankt voor uw reactie. Ik stel het zeer op prijs dat u tevreden bent met de oplossing.Met vriendelijke groet,Richard
    Essent Klantenservice
    Webcare
  6. Auteur
    mevr Brunken
    Datum
    Beste Essent,Alles is rond en ik heb mijn geld ontvangen.Bedankt voor de snelle afhandeling. Met vriendelijke groet,
    A. Brunken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevr Brunken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen