Klacht Essent: Unfair charge.

Klachtnummer
# 472382
Gebruiker
Hans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I recieve wwry big additional costs for energy to pay because a probably mistake or by some technical problems from Essent. There is no will from Essent to explain and fix the problem.

De oplossing

I would like to check properly if there is any issue, technical problem or human mistake from essent.

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear mr Poczety,

    We want to help you to solve this problem but i can not find any date on your postcode and housenumber. Could you please check the information. You can send your complain with the information to webcare@essent.nl.

    Regards,

    Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen