Klacht Essent: Van automatisch betalen naar Finlox

Andreas Jansen

Ben nu al ruim drie maanden bezig om mijn automatische betaling aan Essent Retail
te laten stoppen en te laten vervangen door een FinBox (contact) bij de bank.

Ondanks diverse mails en telefonisch contact reageert Essent niet en blijft men mijn maandbedrag automatisch afboeken. Hierna moet ik het weer terug laten boeken etc. etc. en weer opnieuw aanbieden.
Reden : Essent boekt altijd af op een voor mij ongunstig tijdstip.

Klant 102431209 A.Jansen Valkenswaard

Dat ik simpel via FinBox kan betalen en dus zelf een betaaldatum kan vaststellen.

Essent
    Geachte heer Jansen,Ik wil u allereerst nog bedanken voor uw bericht. Ik vind het erg vervelend dat u ontevreden bent over de Service van Essent.Zojuist hebben we telefonisch met elkaar besproken dat we uw betaalwijze wijzigen naar betalen met Acceptgiro. U ontvangt voortaan iedere maand in uw Finbox een factuur om te voldoen.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Richard
    Essent Klantenservice
    Webcare
    Andreas Jansen
    Inderdaad; netjes van Essent om zo snel te reageren. In afwachting van de definitieve status. Pas eind van de maand weten we zeker of het opgelost is.
    Essent
    Geachte heer Jansen,Het kan ook zijn dat u deze maand (april) de factuur nog niet in de FinBox ontvangt, maar pas met ingang van de maand mei 2013, dit omdat de wijziging van uw betaalwijze in april is gewijzigd.Gelieve dan voor de maand april 2013 een handmatige betaling te verrichten onder vermelding van het factuurnummer 465320913300.Met vriendelijke groet,Richard
    Essent Klantenservice
    Webcare
    Andreas Jansen
    Essent heeft, in principe, de klacht voor 100% opgelost. Recent (afgelopen week) de eerste twee acc.giro's in mijn Finbox ontvangen. Het heeft wat voeten in aarde gehad maar is nu opgelost. Heb nog wel een ander probleem met Essent maar dat heeft niet wezenlijk met deze klacht te maken. DUS: OPGELOST.
    Andreas Jansen
    Te voorbarig geweest; een acc. giro 'verdwenen'; ra - ra hoe kan dit?

Ook een klacht indienen over Essent?