Klacht Essent: Van Essent kreeg ik € 175,00 in de Mediamarkt.

Klachtnummer
# 104415
Gebruiker
Maureen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In januari 2014 klant geworden bij Essent en kreeg € 175,00 in de Mediamarkt. In februari 2014 weer overgestapt naar een andere leverancier. Nu na meer dan een jaar in maart 2015 wort er € 100,00 teruggevorderd. Dit vind ik oplichterij om na een meer dan een jaar geld te vorderen.

Graag wil ik dat ze dit bedrag crediteren.

Met vr.gr.

De oplossing

Gaarne crediteren

2 reacties

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste Maureen. Op 4 april 2015 heeft u via www.klachtenkompas.nl uw onvrede geuit over de terugvordering van het welkomstgeschenk. Op 7 april 2015 heb ik u telefonisch gesproken. U heeft aangegeven dat u na een maand bent overgestapt omdat u de boetevergoeding te lang vond duren. Ik heb u uitgelegd dat in uw aanmeldbevestiging stond dat als u binnen een jaar opzegt dat u dan een deel van het welkomstgeschenk terug moet betalen. Ik kan me voorstellen dat het als een verrassing komt als dit na 1 jaar gebeurd. Wij mogen echter tot 2 jaar terugvorderen. Het heeft enige tijd nodig om het proces correct te doorlopen. Wij hebben een deel teruggevorderd. U heeft gevraagd om coulance van het teruggevorderde bedrag. Helaas is dit niet mogelijk. Er wordt slechts een deel van het volledige bedrag teruggevorderd. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet, Dave. Essent Webcare
  2. Auteur
    Maureen
    Datum
    Volgens hen hebben zij na een jaar weer controles uitgevoerd en moet ik toch betalen wat ik absurd vind

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen