Klacht Essent: Van Essent kreeg ik € 175,00 in de Mediamarkt.

Maureen

In januari 2014 klant geworden bij Essent en kreeg € 175,00 in de Mediamarkt. In februari 2014 weer overgestapt naar een andere leverancier. Nu na meer dan een jaar in maart 2015 wort er € 100,00 teruggevorderd. Dit vind ik oplichterij om na een meer dan een jaar geld te vorderen.

Graag wil ik dat ze dit bedrag crediteren.

Met vr.gr.

Gaarne crediteren

Essent
    Beste Maureen. Op 4 april 2015 heeft u via www.klachtenkompas.nl uw onvrede geuit over de terugvordering van het welkomstgeschenk. Op 7 april 2015 heb ik u telefonisch gesproken. U heeft aangegeven dat u na een maand bent overgestapt omdat u de boetevergoeding te lang vond duren. Ik heb u uitgelegd dat in uw aanmeldbevestiging stond dat als u binnen een jaar opzegt dat u dan een deel van het welkomstgeschenk terug moet betalen. Ik kan me voorstellen dat het als een verrassing komt als dit na 1 jaar gebeurd. Wij mogen echter tot 2 jaar terugvorderen. Het heeft enige tijd nodig om het proces correct te doorlopen. Wij hebben een deel teruggevorderd. U heeft gevraagd om coulance van het teruggevorderde bedrag. Helaas is dit niet mogelijk. Er wordt slechts een deel van het volledige bedrag teruggevorderd. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet, Dave. Essent Webcare
    Maureen
    Volgens hen hebben zij na een jaar weer controles uitgevoerd en moet ik toch betalen wat ik absurd vind

Ook een klacht indienen over Essent?