Klacht Essent: Verhogen termijnbedrag zonder uitleg hiervan
Details
Klacht
Ik heb 4 jaar geleden een contract met Essent afgesloten voor 5 jaar, mijn contract eindigt 23 juli 2024. In het contract zijn vaste tarieven afgesloten, dit jaar echter moest ik bijbetalen en werd mijn termijnbedrag met ongeveer 30 euro verhoogd, terwijl ik niet meer verbruikt heb. Komt dit door het invoeren van het prijsplafond en zijn de eerdere afspraken dan niet meer geldig ? Is dit geen contractbreuk ? Verder is de jaarrekening dit jaar heel anders dan de jaren ervoor, alleen een bedrag wat je verbruikt zou hebben, totaal niet te controleren. Een hele slechte respons op de vragen die ik had over mijn jaarrekening gestuurd via de mail, namelijk GEEN respons.Gewenste oplossing
Dat ze op een normale manier uitleg geven over de verhoging die ze hebben ingevoerd , wat indruist tegen de bepalingen van het contract dat is afgesloten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.